Arkadaşımdan soğudum. Bu yüzden uzaklaşmalı mıyım sizce?

Arkadaşımla 1 senedir arkadaşız ve daha önce hiç hayvanlara olan tavrına denk gelmemiştim. Geçen belturda otururken yanımıza kedi geldi ve sanki kedi kedi değil de bir b*kmuş gibi tiksindi arkadaşım, kovmaya çalıştı, nereden geliyo neden alıyorlar bunları buraya falan dedi. Yemin ederim bütün imajı değişti gözümde. Artık eskisi gibi yakın olmak istemiyorum. Ben kedimin koltuk altını öpen biriyim.
Arkadaşımdan soğudum. Bu yüzden uzaklaşmalı mıyım sizce?
Cevapla