En yakın arkadaşımdan soğudum, nasıl uzaklaşabilirim?

Öncelikle yaşanılan olaylarda tamamen haklı olmayabilirim hatta belki de daha çok haksız olabilirim fakat yine de uzaklaşmak istiyorum. Bu arkadaşımla 7 yıldır arkadaşız ve artık kendisinden bıktım. Sürekli kendi sorunlarını anlatıyor, ilk başlarda tüm dikkatimle en ufak sorunlarına bile ciddiyetle yaklaşırdım fakat benim için de işler yolunda gitmiyor ve artık kendime vakit ayırmam gerekiyor. Bu arkadaş biraz bencil biri, herkes onunla ilgilensin istiyor ve sürekli onun istediği hareketleri yapmamı istiyor. Yahu sırada birazcık hareket etmemde hemen derste dikkatimi dağıtma diyor fakat ben ders dinlemek istediğim zamanlarda ya da test çözdüğüm zamanlarda sürekli beni konuşturmaya çalışıyor. Uyarmama rağmen beni rahat bırakmıyor. Ayrıca 1 yıldır aynı erkek konusunu döndürüp döndürüp tekrar konuşuyor ve artık çok bıktım. Bugüne kadar öf bile demedim yüzüne karşı fakat sonra kendimi robot gibi hissettim. Sürekli onun istediği şeyleri yapıyor istediği şekilde nefes alıyor istediği yerlerde yemek yiyor istediği kişilerle görüşüyorum. He bu arada bunları bana açıkça söyleyerek yaptırmıyor, beni manipüle ediyor. Bunu farkettiğimde hemen uzaklaşmak istedim fakat aynı sırada oturuyoruz ve ben istesem bile onun bu ısrarcı kişiliği yüzünden ondan kurtulamam biliyorum. Gerçekten rahat bir nefes alıp kendimle başbaşa kalmak istiyorum. Bir gün çok hastaydım ve o bir yere gitmek istedi. Olmaz hastayım dedim fakat o kadar ısrarcı ki anlatamam.(günün sonunda o maça gitmek zorunda kaldım diğer ısrar ettiği günlerdeki gibi) Bana sürekli hiç mi hatrım yok , ben hep senim istediklerimi yaptım diyip duruyor. Ne zaman yaptı merak ediyorum. Benim istediklerimi o da istiyorsa yapıyoruz farkında değil. Onda büyük sırlarım var ve çoğu ailevi. Bir yandan bu sırların da yayılmasından korkuyorum. Ben bu kızı nasıl hayatımdan uzaklaştırabilirim lütfen yardım edin.
En yakın arkadaşımdan soğudum, nasıl uzaklaşabilirim?
Cevapla