Soğudum ve yanlarında yalnız hissettiğim arkadaşlarıma bir süre konuşmayalım, görüşmeyelim dedim. Neden böyleyim sizce?

Arkadaşlarım iyi aslında. 4 kişiyiz, 2 si konuşurken arada yalnız hissediyorum ve soğuduğumu hissediyorum, o yüzden de sesimi hiç çıkarmıyorum. Şu zamanlarda 4. kişiyle çok iyiyiz, o da insanlarla çok konuşamıyor içli dışlı olamıyorum demişti bana. Diğerlerine anlatamadıklarını bana anlattı hep. Bu yanında yalnız hissediyorum dediğim 2 arkadaşımla pek konuşmuyorum bu aralar, muhabbetlerine falan çok girmiyorum. Neden durgunsun hiç konuşmuyorsun falan dediler, bir süre konuşup görüşmek istemiyorum az ara verelim dedim. Şaşırdılar, niye bir yanlışımız mı oldu sana karşı dediler sesimi çıkarmadım. Kendinize dikkat edin dedim çıktım gittim. Ama diğer arkadaşımla şu an iyiyiz, onunla nerdeyse hergün konuşuyoruz dertleşiyoruz o halimden anlıyor. Ama diğerleriyle konuşup muhattap olmak hiç istemiyorum, yalnız hissediyorum sonrada soğumuş gibi hissediyorum. Sizce neden böyleyim?
Soğudum ve yanlarında yalnız hissettiğim arkadaşlarıma bir süre konuşmayalım, görüşmeyelim dedim. Neden böyleyim sizce?
Cevapla