Artık gerçekten soğuduğumu hissediyorum sizce nasıl ayrılmalıyım?

Ünideyiz 2 hafta ayrı kaldık ama ne doğru düzgün konuştuk ne bir şey oldu genelde hep arkadaşlarımla disardayim ve internetim yok yazacak vaktim yok diyor ben de aynı sekildeyim ama vakit buluyorum bir şey yazıyorum 5-10 saat sonra cevap geliyor wpye giriyor ama bakmıyor en son da annem evden kovdu demiş morali falan bozukmus ama cidden artık soğuduğumu hissediyorum sizce nasıl ayrılmalıyım? Hislerim de kalmadı zaten fikir verir misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Artık gerçekten soğuduğumu hissediyorum sizce nasıl ayrılmalıyım?
Cevapla