Küçükken başınıza gelip içinizde Ukde kalan bir sey var mı?

Uçurtma şenliği olmuştu burada , yüzlerce çocuk palyacolar filan.. büyük bi fuar alanindaydik sahilde.

Babami da zorlamayla, ite kaka ikna ettik. Oraya gidince de direkt dönelim çok kalabalık havasına girdi. Ben zar zor ikna edip sahneye yaklaştım, palyacolar çocukları yonlendirecekti hepimiz ayakta idik. Uçurtmalari da çok severdim.

Sonra arkamda bir el hissettim, dondum kaldım, dönüp bakamadım da çok küçüktüm ama çok korktum. Gerisin geri ailemin yanına döndüm ve bindik eve döndük. Onlara da bahsetmedim olandan bitenden...

O günden sonra da bir daha elime Uçurtma almadım. Alamadım:)

Küçükken başınıza gelip içinizde Ukde kalan bir sey var mı?
Cevapla