Karım beni beğenmiyor hor görüyor ne yapmalıyım?

İyi günler öz eleştiri yapmadan cevaplarsanız sevinirim. Ben doğma büyüme eskişehirliyim 2012 de eşim ile tanıştım 2017 de evlendim. Tanıştığımızda eşim 120kg ben ise 85kg idim. Evlendiğimizden beri yemekleri ben yapıyorum temizliği eşim ev iş yükünü her zaman eşitledik. Eşim okuyordu ve okumaya devam etmek istedi ben işçiyim zor şartlarda da olsa okuttum. Bir çocuğumuz oldu. Üniversiteden mezun oldu 4 yıllık ve kpss girip atandı memur oldu 2000 yılında Bende işimden istifa edip Kırklareline taşındık. Kırklarelinde bir işe girdim ama benim maaşım düşük eşimin yüksek oldu. Kırklareline taşındıktan sonra bana karşı huyları hareketleri tavırları olumsuz yönde değişmeye başladı. 2022 nin 6inci ayında miğde ameliyatı olmak istediğini söyledi. İlk önce korktum sonra sağlık olduğu için kabul ettim. Ameliyattan 1 ay sonra huyları davranışları çok aşırı değişti. beni her konuda hor görmeye başladı. 1 ay önce Annem tek ve yaşlı ben tek çocuğum annemi ayrı bi ev tutarak taşıdım. Hor konusuna gelirsek Bende bu konuda uygun bir dille konuşmayı denedim olmadı sert cevap verdim. Üstüme yürüyor diye babasına şikayet etti. Sustum karı gibi susuyor oldu. Benimde hatam şansızlığım oldu örneğin iş yerinde ki arkadaşlarla bir iddaa ya girdik kazandım iddaa İstanbul'da bir barda içki ismarlamaktı. Eşime durumu anlattım bilği verdim gidebilirsin dedi. İstanbul'da bilmedimiz bir mekana girdik giriş ücreti aldılar ve girdik girdiğimiz yer pavyonmuş sadece içkimizi içtik ve çıktık. Eve geldiğimde durumu açıkladım. Bağırmaya başladı ailesi karıştı en son 2 arkadasımı çagırırım kurana el basıp olayları anlatırlar dedim ve konu kapandı. Ben her tartışmada ben eşimle değil kaynana ve kayın babamla tartışıyorum. Ne kadar karı koca arasına girilmez desemde biz kızımızı ezdirmeyiz senin karınsa bizim kızımız diyerek tartışmalarımıza karıştılar ve her seferinde refleks olarakda olsa hep kızlarını haklı beni haksız buldular. ben elimden geldiği kadar muhattap olmamaya çalıştım. Son 3 tartışmamız böyle oldu ve her seferinde bu evde istenmiyorsun annenin evine git dedi. En son kavgamızda ise sen bana layık değisin dedi. Ben 3 kere bu layıklık sözünden açıklamasını istedim ama ya konuyu değiştirdi ya da konuşmadı. Çok sinirlendim böyle olacaksa boşanalım dedim. Eşim tüm sülalesine kocam beni boşamak istiyor diyerek anlattı. Montumu aldım ve Annemin yanına gittim. Annem bir adet çocuğunuz var bi yerde bi daha konuşun dedi. Annemi kıramadım cağırdım. Babasıyla geldi. Tartışma başladı büyüdü en son çekip gittiler. 1 haftayı geçti konuşmuyoruz sadece çocuk hakkında konuşuyoruz ve çocuğumu alıp 1 kere parka cıkarttım bu olaylar sizin başınıza gelseydi ne yapardınız

Karım beni beğenmiyor hor görüyor ne yapmalıyım?
Cevapla