Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
...
Çocuklarımı kendim büyütmek istiyorum. Telaşlı, sürekli bir şeyleri yetiştirme gayreti içinde olan bir hayat istemiyorum. Çalışan kadınları gördükçe soğudum çalışmaktan. Bu denli telaşın içinde benim psikolojim bozulur artık kendimi tanıyorum. Daha birçok sebep var aslında kendimce ama herkes garip bakıyor bu duruma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence en mantıklısını yapıyorsun keşke gerçekte karşıma çıksaydın burada gizli bir profil olarak değil de
Benim daha karşıma böyle isteyen biri çıkmadı maalesef. Bu sebeple nişan attım. Bunun sözünü almıştım, çalışma hayatı bekleme benden diye ama karşı taraf yavaştan yavaştan çalışmam için ortam hazırlıyordu. Rabbim hayırlı
Buraya falan hiç çıkma. İkimizde aynı düşüncedeyiz. Beklentilerin aynı olduğu kişileri bulmuşken değerlendirelim bence. Çıkayım gizliden istersen
Onun için söylemedim.
Biliyorum ben yine de denemek istiyorum, olmazsa denedik olmadı deriz. Hani karşılaşmışken Bir şans verelim diyorum
Ne okudun?
Resim öğretmenliği
Öğretmen olup ek ders almayadabilirsin. 15 saat maaş karşılığı zaten. 15 saat de çay kahve için arkadaslarinla cafeye gitmek gibi gelir sana
Ben derdimi anlatamıyorum galiba çalışmak istemiyorum. Hem de öğretmen çevrem hep. İsteklerine göre olmuyor her şey. Başta ilçeye atanıyosun zaten üç dört okula bir öğretmen düşüyor senin söz hakkın mı var
Derdini anladim da ekstra öneri sunuyorum sana. Ya durumu iyi biriyle ol ya da dediğim gibi iş yükünü atacak tarzda ol. Misal vereyim ben de öğretmenim. Eşimin çalışmasını ister miyim? Hayır. Fakat özellikle başlarda çalışması iyi olur. En azından krediyle bir eve yazilirim enflasyon vs birkaç yıldan sonra dokunmaz ödeyeceğim kredi. O esnada bırakır çocuklarıyla eviyle ilgilenir. Küçük şehre geçiş yapabilirsem tabi
Evlenecegin erkek ya min 15 bin kazanmali ya da aileden belli birikimi olmalı. Aksi takdirde başlarda epey zorlar.
Aşağıda cabalayana da inanma. KS den evlenecek kız mı arıyor. Hayatının kriterini bulmuş gibi de hareket ediyor. Ülkede zaten çalışmayan kadın yığınla. Sanırsın cevresindeki herkes işkolik 😂
Ben oldum olası okul ortamını sevemedim. Öğretmenlerimi de sevemedim zaten büyüdükçe. Kendini o ortama ait hissedemiyorum. Okula girdikçe bana fenalık geliyor. Her insanın fıtratı farklıdır. Çok kurallo şeyler bana gelmiyor ama haklısınız birçok öğretmen karşısında çalışan kadın istiyor o yüzden öğretmen bir eş istemiyorum. Allah hayırlısını versin ama gönlümden geçen bu şekilde. Birde şu var erkeğin kadından üstün olması gerektiğini savunuyorum. Ben öğretmensem eşim benden üstün olmalı o zaman çalışacaksam. Bir erkek kadar çalışacağım. Büyük konuşmayım ama karşımdakine saygım azalır Allah korusun. Bazı şeyler paradan da önemlidir benim için.
Çevremizdekilere güvenemiyoruz buraya nasıl güveneyim. Zaten herkesle konuşma gibi bir huyum yok. Teşekkürler tavsiyeniz içib
Düşüncelerin kesinlikle doğru ve çok güzel. Maddi durumum olsa nikâh için gün alırdım sabah 😂
Ve maalesef okul ortamı öyle. Ben de sevmiyorum
Benim dağınık yaşantıma herkes dayanamaz
Dağınık yaşantı derken
Branşınız nedir
Edebiyat
Olur