Üniversite okudum ama ev hanımı olmak istiyorum. Genelde bu duruma garip bakılıyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

Çocuklarımı kendim büyütmek istiyorum. Telaşlı, sürekli bir şeyleri yetiştirme gayreti içinde olan bir hayat istemiyorum. Çalışan kadınları gördükçe soğudum çalışmaktan. Bu denli telaşın içinde benim psikolojim bozulur artık kendimi tanıyorum. Daha birçok sebep var aslında kendimce ama herkes garip bakıyor bu duruma

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
...
Üniversite okudum ama ev hanımı olmak istiyorum. Genelde bu duruma garip bakılıyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla