Üniversite okuyorum ama ev hanımı olmak daha çok hoşuma gidiyor, normal mi?

Üniversite okuyorum yarın okulum açılıyor ama gidesim yok bu dönem hiç gidesim yok hatta neredeyse. Okulum tatildeyken evde temizlik yapmak bulaşık yıkamak felan daha hoşuma gitmeye başladı. Stajda da mutluydum aslında ama ev işleri yaparken daha mutluyum nedense. Belki de ev hanımlığı daha mutlu eder beni. Ya da geçici bir durum mu bu?

Üniversite okuyorum ama ev hanımı olmak daha çok hoşuma gidiyor, normal mi?
Cevapla