Çocukluğumdan beri böyle ben dışlandığım zamanlarda bile diğer dışlanan çocuklara sahip çıkmaya çalışırdım
geçen hafta dışarı çıktığımda bir mağazanın önünde yardıma ihtiyacı olan birisi vardı göz teması kurup annemle içeri girdim
ardından annemden ayrılıp yakın bir yerden kadına yemek aldım ve verdim ama konuşmadım sadece gözlerimle bakıp güldüm ve elini sıktım
konuşamıyorum fazlasıyla stres oluyorum yemek siparişi verirken dahi kalbim yerinden çıkacak gibi oldu
ardından annemle mağazadan çıkarken annem kadının elindeki yemeği gördü ve benim yaptığımı anladı kadınla göz göze gelip son bir defa oradan ayrıldım
bu soruyu soruyorum çünkü
iyilik yapmayı durduramıyorum, istememde zaten ama sadece daha rahat olabilmek istiyorum içimdeki beni aşağılayan ses bir türlü kaybolmuyor
mesela ahah sen yardıma muhtaçsın o sahte biriydi sen kerizsin diypr ben ise yalanı beni ilgilendirmez ben gördüğümle haraket ederim diyorum
psikoloğumun bu sesten haberi var ama sanırım daha fazla anlatmamı istiyor ya da o da bir şey yapamıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer