Dünyaya kız bebek getirmek istemiyorum haksız mıyım?

Normal de kız çocukları çok severim ama sırf adet olduğu için ve adet denen bu iğren şeyin çok erken yaştan aşırı geç yaşa kader devam ettiği için net bi yaşı yok yani asla çocuk istemiyorum haksız mıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Ne zaman adet olucağımı bilmeyen kız doğuramam çok minik yaşta da olabilir 15 yaşında olunca adet oluyorsa zaten özürlü sayılır o yüzden istemiyorum net olmayan bişi.
Dünyaya kız bebek getirmek istemiyorum haksız mıyım?
Cevapla