Güncellemeler
+1 yıl
Ne zaman adet olucağımı bilmeyen kız doğuramam çok minik yaşta da olabilir 15 yaşında olunca adet oluyorsa zaten özürlü sayılır o yüzden istemiyorum net olmayan bişi.
Normal de kız çocukları çok severim ama sırf adet olduğu için ve adet denen bu iğren şeyin çok erken yaştan aşırı geç yaşa kader devam ettiği için net bi yaşı yok yani asla çocuk istemiyorum haksız mıyım?
sadece adet değil toplumda kadınlar hizmetçi olarak gören çok var. Kadın olmak çok zor gerçekten
Ben sırf adet olduğu için istemiyorum haksızlık bu
maalesef o kadar haksızlık var ki
Adet yaşı da adaletsiz
erken mi oldun
Hayır
Cevap
2Cevap
haklı bi yaklaşım biçimi bide t0plumun kadına karşı kayık zihniyetini de eklersek en güzeli evlenmemek ve ç0cuk yapmamak
Mantıklı düşünen biri kız istemez, enine boyuna düşününce kız çocuk istemek bencillik, erkek çocuk daha rahat gece dışarı çıkar, daha güçlü olur…Cinsiyet eşitsizliği var zaten
Bu yüzden çocuk doğurmucam
saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?