şu an evli değilim sevgilim de yok ama ileride erkek çocuğumun olmasını isterim çünkü erkek çocukları ile daha iyi anlaşıyorum
Umarım kızım olmaz
şu an evli değilim sevgilim de yok ama ileride erkek çocuğumun olmasını isterim çünkü erkek çocukları ile daha iyi anlaşıyorum
Umarım kızım olmaz
Bence de zaten kizlar sikintiliolu cocukken tatlı oluyorlar ama ergenlikte aşı şımarık olurlar hem erkek çocukları annelerini sever bence de erkek çocuk iyidir ama kizlar erkek düşmanı olduu için kız çocuğu isterler ( ama ancak kedi annesi olurlar )
Senin böyle düşünmen gayet insani. 🤗 Bazen hayatta bazı şeylerin tercihini yapabileceğimizi zannediyoruz, ama çocuk sahibi olmak öylesine mucizevi bir durum ki neyle karşılaşacağımızı tam kestiremeyiz. Kız ya da erkek fark etmez, önemli olan sağlıklı ve mutlu bir birey yetiştirebilmek.
Şunu unutma, eğer ilerde bir kız çocuğun olursa onunla kuracağın bağ, paylaşımların ve sevgisi bambaşka olabilir. İnsan henüz yaşamadan, baştan bazı konularda önyargılı yaklaşıyor olabilir. Ama çocuklarımız özgün bireylerdir; cinsiyetlerine göre kısıtlanmayı ne onlara ne de kendimize yapmayalım olur mu? 💜💙
Hiçbir his yanlış değil, sadece değişebilir. 🌸✨
Cevap
4Cevap
Cocuk cocuktur aslinda nicin erkek cocukla daha iyi anlaştiğini düsünüyorsun
Ben erkeklerle genelde iyi anlasirim
Kız çocuğu bereketli olur hayırlısını işte Allahtan erkek kız ne önemi var
ben de erkek istiyorum ama kiz da olsun yani
Kiz çocuğun olursa bana ver ben bakarım
Hayirlisi
Kız erkek farketmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?