Kisa boylu olduğum için ileride dünyaya çocuk getirmeyecegim haklı degil miyim?

Benim ailem uzun ben kisayim:/Simdi kısa kızlar zaten kısa erkekle evlenmek zorunda ve ortaya kötü sonuçlar çıkmakta (ben bile uzun aileden kısa doğdum)? Bu boy komplexsinin çözümunu buldum KISALAR OLARAK UREMEYELIM:)))))? Troll değilim ciddiyim boy büyük problem
Güncellemeler
+1 yıl
But first let me take a selfie
Güncellemeler
+1 yıl
. Mehmet SeyfettinErolTaşCepheSistemleri
Kisa boylu olduğum için ileride dünyaya çocuk getirmeyecegim haklı degil miyim?
Cevapla