Kısır olmadığım halde doğurmak değil, evlat edinmek istiyorum. Saçma mı?

Zaten ülkemizde birçok kimsesiz çocuk var yuvalarda. Onlara aile olmaktansa neden çocuk doğurayım ki? Kısır falan değilim ama bu kadar kimsesiz çocuk varken dünyaya çocuk getirmek gaddarca geliyor.

Kısır olmadığım halde doğurmak değil, evlat edinmek istiyorum. Saçma mı?
Cevapla