Sadece yalnız kalınca seni arayan arkadaşa nasıl davranılmalı?

bu durum insanı kendisini kötü hissettiriyor o kadar anı güzel şeyler paylaştığın arkadaşının bir ortam yapınca seni unutması çok garip sizce neden
Sadece yalnız kalınca seni arayan arkadaşa nasıl davranılmalı?
Cevapla