Sırf yalnız kalmamak için hazzetmediğin biriyle arkadaş olur musun?

Merhabalar Herkese 🌸

Sırf yalnız kalmamak için hazzetmediğin biriyle arkadaş olur musun?

Yeni bir yere taşındığınızda ya da yeni bir işe girdiğinizde, samimi veya değil; sırf yalnız kalmamak için çok da hazzetmediğiniz biriyle arkadaşlık kurar mısınız?

Bence birçok kişi yapıyordur bunu. Zamanında ben de yapıyordum ama źu an gerek duymuyorum😁

Güncellemeler
+1 yıl
Sıkıfıkı olmayı kastetmiyorum dostlar. Oturup iki kahve içmeyi, vakit geçirmek adına sohbet etmeyi diyorum.
Sırf yalnız kalmamak için hazzetmediğin biriyle arkadaş olur musun?
Cevapla