Tükenmişlik sendromu gibi bir şey yaşıyorum ne yapmalı?

Keyfim yok halim yok duygu geçişleri yaşiyorum kimseyi hayatıma almiyorum cunku guven veren etkilendigim biri yok. Belirli yaşa gelince aileyle yasamak da yorucu. Eskiden sabirlı sakin neşeliydim simdi hicbirseye tahammulum kalmadım yalnız yaşamak istiyorum şu ekonomide imkansiz gibi. Iş arıyorum uzun zaman ara verdim özguvenim 0 . Nerden başlasam da duzeltsem şu hayatımi psikolojimi bilmiyorum.

Tükenmişlik sendromu gibi bir şey yaşıyorum ne yapmalı?
Cevapla