Eşimle ailemin arasında kaldım. Ne yapmalıyım?

EŞimle 1 buçuk yıldır evliyiz. Onun ailesi yok benim ailemle de çok uzak oturuyoruz bayramlarda vs görüşüyoruz. Ama ne zaman görüşsek eşim ailemin onu değersiz hissettirdiğini söylüyor ama bana öyle gelmiyor. Abimle kendisini kıyaslıyor ve damat olarak kendini değersiz hissettiğini söylüyor. Asla bi daha görüşmek istemiyor. Bu konuda çok katı. Bana karışmıyor ama o asla ben gitmem diyor. Ne yapabilirim bu durum karşısında? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çookk sevinirim. Çok teşekkür ederim.

Eşimle ailemin arasında kaldım. Ne yapmalıyım?
Cevapla