Ne yapmalıyım ailem ile eşim arasında kaldım?

Merhaba arkadaşlar. Benim annem babam yok. Dedem ve babaannemin yanında yaşıyorum 24 senedir. 5 ayliktim onların yanına geldiğimde. Bir evlilik yapmak istedim kabul etmediler kaçtım bende. 6 ay oldu hala kabullenemediler. Çok sorunlar oldu arada. İki aile birbirine girdi. Bizimkiler eşimin ailesine küfür etti eşim kaldıramadı onlara karşılık verdi derken ortalık çok karıştı. İşin kısacası şimdi öyle bir noktaya geldik ki dedem ve babaannem bosanmadigim sürece beni affetmeyeceklerini ölüm olsa bile koymayacaklarini söylüyorlar. şu an iki seçeneğim var sizce ne yapmalıyım. Şimdi ne eşimden vazgecebiliyorum ne de ailemden.
Ne yapmalıyım ailem ile eşim arasında kaldım?
Cevapla