Eşim ile ailem arasında kaldım ne yapmalıyım?

Merhaba. Nerdeyse 1,5 yıldır evliyim. Eşimi düne kadar çok sever ve sayardım. Sanırım halada seviyorum biraz. Eşimin ailesiyle aynı aile apartmaninda kalıyorum. Ayrı evlerde kalıyoruz tabii ki birlik değiliz ama kaynatam sağolsun ilk aylarının burnumdan getirdi. Buraya yazacak çok şey var ama benim şu an arada kaldığım durum şu; benim annem ve babam ayrı. 4 kardeşiz ben en büyüğüm. Annem, 17 yaşındaki erkek kardeşim ve 18 yaşındaki kız kardeşim çalışıyorlar. En küçük kardeşim 6,5 yasinda ve 2 aydır yaklaşık benim evimde kalıyor. Ailemle aramda 14 saatlik bir mesafe var. Maddi durum kötü olduğu için küçük kardeşime ancak ben bakabilirim. Annemde bakabilir ama ben neden bakmayayım ki? Onlar çalışıyor. Ben 8 aydır annemin yanına gitmedim. Küçük kardeşimde bende annemizi çok özledik yanına gitmek istedik. Benim fikrim 1 ay kardeşimle gidip onunla birlikte geri dönmek ama eşim kardeşimle gidip onsuz geri dönmemi onu orada bırakmamı istiyor. Normalde yaza kadar durabilir diyen insan şimdi oraya gidince bir daha kardesimle geri dönmenin anlamsız olduğunu söylüyor. Çocuğun yeri annesinin yanı diyor. Bunu bende biliyorum ama annem çalışıyor. Annen çalışmasın evde otursun diyor. Ama diğer kardeşlerimde çalışıp para biriktirmek istiyorlar. Gençler baba sevgisinden yoksun büyüdük. Babamızdan bisey görmedik. Bu yüzden istiyorum ki ben fedakarlık yapıp bakayım gidip geleyim kardeşimle. Ama izin vermiyor. Çocuk sevgisi çok fazla yok. Bana kardeşinle sen ilgileneceksin ben ilgilenmek zorunda değilim diyor. Arada sert konuşuyor. O küçük çocuk bende çok hassasım o kardeşime karşı çünkü çok küçük ve anne babası ayrı. Ne olur yani kardeşimle gidip geri gelsem ömür boyu bizimle kalacak değil. Annem düzenini kurunca tekrardan yanına gönderecektim zaten. şu an annemde öfkesinden gel diyo. Eşimin bana hakaretlerinden dolayı. Bende gitmek ayrılmak istiyorum çünkü benim ağzımı çok egiyor kavga sırasında ve çok aşağılıyor. Sonrasında pişman oluyo biraz oda o sözleri nasıl söylediğine. Beni o sözlerin kırmasından dolayı üzülmüyor. Ne yapayım arkadaşlar bira uzun oldu ama tarafsız bir düşünce istiyordum.
Eşim ile ailem arasında kaldım ne yapmalıyım?
Cevapla