Kaynanam kendi evinin işini bana yıkmaya çalışıyor ve ben çalışıyorum. Bunu eşimle konuşsam mı?

Arkadaşlar şimdi ben bir senelik evliyim eşimin ailesi çok iyiler bana karşı neyse ben çalışıyorum tabi kayinvalidem bı pazar tatilim var halı yikamaya çağırıyor neyse terbiyesizlik olmasın die bişi demedim gittim yıkadım kızı dolaplarini silmiş ee gelinim De duvarlarimi siliverir kusura bakma silemem ben kendi evime yetişemiyorum dedim neyse geçen gün bana dedi sarma gonderiyim pişir kendi kardeşi de sen pişirip yollicaksin o kız çalışıyor nasıl pişirsin falan dedi sen yapicaksin onlar yiyicek dedi bende gönderme anne yiycegimizde sendne alırım dedim artık fatime işten ayrdiginda yemekleri o yapicak diyor bende canla baş üstüne dedim ama kayinvalidem dağınık biraz kendi yükünü bana bindirmek istiyor yemek yaparım haftada bir. Olur iki olur ama hergun hergun ben onlara yemek yapamam ben ayrı bir bireyim. Neticesinde bu konuyu eşimle konusmalimiyim yoksa yanlış mı düşünüyorum?
Kaynanam kendi evinin işini bana yıkmaya çalışıyor ve ben çalışıyorum. Bunu eşimle konuşsam mı?
Cevapla