Kaynanam yüzünden eşimle aram bozuluyor. Ne yapmamı tavsiye edersiniz?

Kaynanam yüzünden eşimle aram kötü oluyor. Ne yapayım?

Çok üzülüyorum bana karşı ikili davranıyor kaynanam. İnanki ben çok iyi davranmaya çalışıyorum.

Tayini ailesinin memleketine çıkardım, bebeğime baksın diye, aynı evde değiliz. Ayrıca çalışıyorum, memurum ben. Keşke çocuğuma baksam, Allah kimseye muhtaç etmesin.

Mesafe nedir, kaynanamla arama nasıl mesafe koyacağım?
Kaynanam yüzünden eşimle aram bozuluyor. Ne yapmamı tavsiye edersiniz?
Cevapla