Eşim yazık diyerek bütün sülalesini evimize toplamaya çalışıyor?

Arkadaşlar ben delirmek üzereyim artık. Eşim iyice ailem de ailem diye kafayı bozdu. Bayram olur seyran olur 2 gün tatil olur koşa koşa kaynanama gideriz. Bir ayağımız hep orada ve annesi gerçekten anlaşabildiğim bir insan değil. Ben oradayken yüzüme gülüyor tatlı tatlı konuşuyor, arkamdan demediği kalmıyor. Kaç defa aldım eşimi karşıma konuştum, yaşlıdır darılma dedi kapadı konuyu. Hadi dedim bi bayramlarda görüyorum kimsenin gönlü kırılmasın, eşim şimdi evime getirmeye çalışıyor. Ki sadece annesi de değil. Annesi, erkek kardeşi ve kardeşinin 4 aylık hamile eşi. Evde bir tek kardeşimin eşi çalışıyor, geçinmeleri zor oluyor bunun farkındayım ama evimde istemiyorum. Eşimle baya büyük bir kavga ettik. Burası benim evim, onlar da ailem sokakta mı bırakacağım diyor. Ben de evlendiğimizden beri çalışıyorum bu arada. Benim evim dediği evde ikimizin de maddi manevi emeği var. 5 yıllık evliliğimizde ben neden afedersiniz it gibi çalışıp para biriktirdim, borç harç kapanmasına yardım ettim? Çünkü hayat müşterek. Yarın öbür gün çocuğumuz olursa borcun harcın içine doğmasın diye uğraşıyorum. Kimse kusura bakmasın kardeşi evleneli 1 yıl ya oldu ya olmadı, görümcem işe girmedi bile ve şimdi de hamile. Madem bu durumdasınız neden çocuk yapıyorsunuz? Çocuk doğunca masraf çok olacakmış, durumlarını düzeltene kadar bizde kalıp para biriktirsinlermiş. Asla kabul etmiyorum ve eşimle ilk defa bu kadar büyük kavga ediyoruz. Sizce haksız mıyım ne yapmalıyım ne olur bir yol gösterin.

Eşim yazık diyerek bütün sülalesini evimize toplamaya çalışıyor?
Cevapla