Ya hiç çocuk istemezsek? 30+ olup böyle düşünen var mı?

Selam yeni evli sayılız (4ay oldu) eşimle eşimin ailesi çocuk yapın baskısına başladı bile (tabi umrumuzda değil) şu an ikimizde çalışıyoruz ve çocuk konusuna acayip uzağız. Çocuk deyince hemen of şimdi olsa ağlayacaktı bir ton bez parası verecektik gibi şeyler düşünüp korkuyoruz 😂 şu an genciz ama ya hiç istemezsek çocuğumuzun olmasını ve iş işte geçerse diye çok korkuyorum. 5 yıl sonra ben 30lu yaşlardayken yaparız deyip geçiyoruz ama o zamanda istemezsek sıkıntı. Yaşı 30+ olanlar çocuk konusunda ne düşünüyorsunuz?

Ya hiç çocuk istemezsek? 30+ olup böyle düşünen var mı?
Cevapla