Yaş ilerledikçe arkadaş edinmenin daha zor hâle gelmesini siz de yaşıyor musunuz?

Çocukluk zamanında çok kolay arkadaş edinilir ancak yetişkinliğe geçmeye başladıkça arkadaş edinmek zor hâle geliyor. Bu durumu siz de yaşıyor musunuz?

Yaş ilerledikçe arkadaş edinmenin daha zor hâle gelmesini siz de yaşıyor musunuz?
Cevapla