Dini vazifelerimi hakkın da çıkmaza girdim? Aşabilmek için ne önerirsiniz?

Merhabalar inancım İslam malumunuz günlük farz ibadetlerimizi (İnananlar) yerine getirmemiz gerekiyor, Ancak senenin yarım dönemi güzel giderken geri kalanında boşlamaya başlıyorum, bir türlü rayına oturtamadım içimde yapma isteği var lakin harekete geçirecek mekanizma çalışmıyor. Buda beni rahatsız ediyor, ne yapmamı önerirsiniz.

Not: İnanmayan arkadaşlarımız elbette vardır saygı çerçevesini aşmayacak hitapla cevaplarsanız sevinirim :)

Dini vazifelerimi hakkın da çıkmaza girdim? Aşabilmek için ne önerirsiniz?
Cevapla