Neden hep bir kusur ararsınız?
Ateist olmuştum ama çok şükür doğru yolu buldum?
Neden hep bir kusur ararsınız?
Bir ara ateist olmuştum Allah'ın varlığını kabul etmiyordum ama bir gün bir şey aklıma takıldı ve mucize bir şekilde Müslüman oldum ne takıldı derseniz her şey bunca şeyin kendi kendine olacağını olmadığını anladım örneğin güneş bir gezegen ama inanılmaz bir şekilde ateşi bitmiyor ama mesela bir odun taksak ateşi biter ama güneşin bitmiyor sizce bu tesadüf mü? Bu ateş nasıl oluyor da bitmiyor değil mi işte bu ateşi devamını getiren yüce bir güç var bunu asla inkar edemeyiz Allah var.
İlk başta güzel bir karar verdiğin için seni tebrik ederim işte aslında ateizm ile inanmak arasında o kadar ince bir çizgi varki fakat güneşimiz de bir sonu var aynı şu an yasadigimiz evrenin sonu olduğu için ateizmde sorulan en büyük sorulardan biri Allah kaldıramayacağı yaratirmi gibisinden sorulardır birde maddeyi ruhumu yaratti ruhu madde mi benim bir sözüm vardır bir gün düşünürken bulduğum bir sözdür anlamı çok derindir aslında sözümde şudur atom evrenin içinde evren ise atomun Kisaca şu şekilde açıklayayım anlabilecegin tarza yakın atom çekirdeğini parcalayalim diyelim yine aynı şekilde atomun yapisinda olan şeyler çıkacak elektronlar bir çekirdek daha o çekirdeğinde parçalamaya devam edelim yine aynı anlatmak istediğimi biraz düşün ne demek istediğimi muhakkak bulacaksindir sadece düşünmen yeterli bir gün insan vucudunda sadece bir organı inceleyebilirsin yapısını neler olduğunu isimler önemli değil Latince olmuş ya da olmamış oradaki bağlantıyi bulmak önemli mesela bir gözü ele alalım görüyoruz fakat birşeyler sinirsel bir ağ olarak şu an bu yazıyı okuyunca sadece gözün yapısını incele aslında insan zaten kendinde bulabilir bunu bir yaratici olmadan bunun gerçekleşmeyeceğini sadece düşünerek ilk ayet bile oku diyerek başlar yazılacak o kadar çok şey varki bu yazıyı okuyan ister inançlı biri olsun isterse inançsız biri neden diye sorsun ilk başta kendine soruyu neden ben böyleyim diye evreninde bir sonu var bunu unutma sonsuz bir evrende yaşamıyoruz sonsuzluk bunu anlamaya çalışmalıyız sonsuzluk nedir ne değildir diye sağlıklı inançlı bir ömrün olsun
Çakal seni. 🤣🤣🤣
Allah'a ve ahiret gününe inanıyorum. Covid zamanı nasıl ki tedbir ve tedavi gayretleri had safhadadır; günümüzde bu materyalist proaganda ve dayatmalar altında bireyin iman takviyesi mahiyetindeki tedbir ve tedavi sayılabilecek eserlere başvurması mecburidir.
Ateist veya inançlı olunmaz takım tutmuyorsun, bu anlaşılır, doğruyu zamanla idrak edersin, benim doğrum dinlerin uydurma olduğu zaten neresinden bakarsanız bakın anlaşılıyor. Şuydum bu oldum diyenlerin bilgi eksikliğinin çok fazla olduğunu düşünüyorum.
Din oyuncak değil evvela doğru yolu bulmuşsun bir daha da yanlışlıklara sapma
en basitinden sen hiç durmayan bir kalp üretebilir misin? kablon var mı? yok. metal de değil et,
Cevap
15Cevap
Ben şu an ateistim ve iyi ki de ateist olmuşum diyorum.
1 - Güneş gezegen değil bir yıldızdır.
2 - Sonsuza kadar o Güneş öyle kalmayacak
Gelelim senin cahilliğine :) Güneş sönünce aa allah yokmuş yaaa diyip tekrardan ateist mi olacaksın merak ettimde :) neticede bir güneşe bakıp Müslüman olmuşsun 😀
İstersen Ra verelim sana :) ya da Helios'da iyidir bak 😀
1 gezegen ve ya yıldız ne fark eder benim konum o degil.
2. Sonsuza kadar kalmayacak bunu ben inkar edmiyorum.
3. Güneş sönmüyor dünya güneş etrafında dönüyor güneşe olan tarafı gündüz oluyor arka tarafı gece oluyor bu yüzden boş konuşma
4. Boş konuşma sen sanki bütün gezegenleri biliyon milyon larca keşfedilmemiş gezegen Samanyolu var. hepsini bilmek zorunda degılım.
Kafalar pırıl pırıl 😀
1 - çok farkeder :) dünyanın yıldız olduğunu düşünebiliyor musun? :) farketmezse dünyaya da yıldız diyelim
2 - bunu zaten inkar edemezsin :) her şeyin bir sonu var
3 - tüm sırrı bozdun ya :) dünyada her yer aynı anda gece ve gündüz olmuyor mu? :)
4 - senden fazla biliyorum bence :)
güneş gezegen değil bir yıldız
yıldızlar doğarlar yaşarlar ve ölürler
güneş de bir gün ölecek
Eee
eesi şu ki soru sahibinin acil aydınlanması lazım
Her neyse benim konum bu degil konum müslüman olmam
Gezegen veya yıldız olması ne farkeder. Kendi kendine mi oluyor bütün bunlar. Asıl mesele bu
@Karçiçeklerim siz bu kafayla mükemmel yaşarsınız
Senin düşüncen ne peki
@Karçiçeklerim bunca gezegen tesadüf degil hepsi de bir düzen içinde akıyor bu nasıl olur hiç biri birbirine çarpmıyor bu düzeni sağlıyan bir güç var o da Allah dır
@Karçiçeklerim bi insan güneşe gezegen diyecek kadar bilgisizse hangi kafasına güvenip din seçiyor ki bi düzgün araştırsın öğrensin düşünsün sonra karar versin
kütle çekim merkezkaç kuvvetleri var ama sen bilirsin
@Canergungormedı Ben de öyle düşünüyorum zaten.
Peki @mentalhelthproblems?
sizinle tartışmıcam
Valla mezara girince de böyle saçmalarsın
Gezegen olsa ne olur, olmasa ne olur. Adı bu kadar önemli mi
@Karçiçeklerim bunu takma ya sen kendini çok akıllı zannediyor zavallı
komiksiniz gerçekten
@Karçiçeklerim ilime bilime bilgiye önem vermeyen insan kendi kendini yeterince küçümsemiş oluyor bana gerek kalmıyor zaten
@Karçiçeklerim cm tm bu konuyu kapatalım ben mutluyum yine de ve her şey bilmek zorunda değilim ☺️ Allah herkesi doğru yola iletsin.
Amin Caner. Cümlemizi
Sadece güneş değil yağmur fırtınalar deprem hortum gibi birçok hava durumları şeytan senle çok uğraşmış ama doğru yolu bulmana sevindim
Evet sağol kardeşim 🙏
Trol gibi geldi biraz.
Zira güneşin bir yıldız olduğunu benim 7 yaşındaki yeğenim biliyor, senin bilememene ihtimal yoktur diye düşünüyorum. 😀
Dünyanın en derin noktası Kuranda Lut gölü diye geçiyor. Hiçbir teknolojik alet olmadan bu kadar eski bir zamanda bu nasıl biliniyor. Bu bilgi bize 1800_1900 lü yıllarda ulaşmıştır
Allah var ama bütün dinler uydurmasyon. İnşallah müslümanlıktan kurtulursun. Kurtulmazsan da 2023'te müslümanlık ortadan kaldırılarak yasaklanacak zaten.
Bir de güneş gezegen değil, yıldız.
Sadece bunun farkına varıp mı doğru yolu buldum diyorsun, sana bir soru uzay denilen şey neyin içinde?
Ekliyorum birde o bajsettigin odunu atmosferin disinda yakamayiz oksijen yok cunku , fakat o gunes oksijensiz yerde okadar kuvvetli yanabiliyor
Buna kimsenin gucu yetmez , ancak yuce ALLAH in gucu yeter
Yani deist olabilirsin hemen allah olduğuna ikna olmanı samimi bulmadım. s
savlarının neresinden tutsan elde kalır biraz oku bilim öğren. yine de imana gelmen ayrı bir güzellik tabi.
Tebrik ederim. Sana cahil diyenler Allah'ı tanımayıp zaten cahilliklerini ortaya koymuş, o cehennem odunlarının lafına takılma :)
Senin adına sevindim
Sağol 🙏
Rica ederim
hadi ataizler bunuda açıklasın?
Şüphesiz ki öyle sevindim adına
Evet şüphesiz Allah var bunu asla inkar edemeyiz.
😊👏👏👏👏👏❤️❤️❤️
Benim de aklımı çok kurcalıyor bu tür konular
Müslümanlık doğru yol mu?
Eee ne yapim Allah Allah ne yapim
Aynen öyle ben de bazı şeylere inanmıyorum.
Çok şükür ben artık rabbime inanmıyorum o ne güzel bir rab
Yani inanıyorum 🙂
Güneş gezegen değil, tekrar ateist ol.
İstemez çok şükür doğru yolu buldum
Onlar da biliyor lar bunca şeyin tesadüf olmadığını ama hala inkar ediyorlar
Sevindim adına
aferin dogru yolu bulmussun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?