Ateist diye uzak durdum hoşlandım çünkü sonunu bilmiyorum yanlış mı yaptım sizce?

Tipi vs çok hoşuma gitmişti aşırı istediğim tarzdaydı eğitimi mesleği kültürü kendi ama kendimi kaptırmamak adına uzak durdum şimdi de kendi kendime üzülüyorum.

Ateist diye uzak durdum hoşlandım çünkü sonunu bilmiyorum yanlış mı yaptım sizce?
Cevapla