Ateist olduğunu öğrendikten sonra ayrıldım ama pişmanım ne yapmalıyım?

7 aylık bir sevgilim vardı, hiç inançlardan bahsetmemiştik ama 7. ayda bahsettiğimizde bana ateist olduğunu söyledi. Bende anlık sinirle ayrıldım ve 1 senedir ayrıyız. Çok iyi biriydi. Ayın belli başlı günlerinde kimsesizler yurduna gidip çocuklara hediye alırdı, sokaktaki kedileri elinden geldiğince beslerdi, insanlara hep iyi davranırdı, bana aşırı kibar davranırdı ve beni hiç üzmemişti ama Müslüman çevrede yetiştiğim için ateist birini kabul edemezdim. Ayrıldıktan birkaç ay sonra başka biriyle sevgili oldum. Namazında niyazında biriydi ama onunda gizli sosyal medya hesabını yakaladım orada p*rnografik içerikleri takip ediyordu ayrıldım hemen. Eski sevgilimi çok özlüyorum bazı geceler hüngür hüngür ağlıyorum sosyal medya kullanmadığı için ne yaptığınıda göremiyorum. Elimde sadece numarası var ama mesaj atçak gururum yok. Nasıl unutabilirim onu tavsiyesi olan var mı

Ateist olduğunu öğrendikten sonra ayrıldım ama pişmanım ne yapmalıyım?
Cevapla