Başta söylemedi sevdim ben de. Sonra söyledi yani beni kandırmış gibi bir şey oldu ben dinine bağlı biriyim ayrılmak zorunda kaldım ciddi de düşünüyorduk ve seviyordum şimdi ayrıldığım için benden Nefret ediyor. Ona saygı duyuyorum ama inancıma ters biriyle evlenemem ki
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılAranızda bir sevgi bağı oluştuğundan elbette kırılmıştır. Ancak şunu da düşünmeden edemedim soruyu okunca. İnançsız biri olduğunu duyunca direkt mi ayrıldınız yoksa neden inançsız olduğunu sorgulayıp mı? Zira bir sorgulama yapmaksızın direkt olarak "senden ayrılıyorum" demek çok kırıcı bir durum empati yapıldığında. Evet dinimizce Müslüman olmayan biriyle bir birliktelik yaşayamaz kadın. Lakin, sevdiğiniz insanın hiç mi Müslüman olma şansı yoktu veya kafasındaki şüpheleri arındırma şansınız? En azından bir sorgulama ve düşünme yaptıktan sonra ayrilmaniz daha doğru olurdu diye düşünüyorum.
03 Yorumla
Soran+1 yılİki hafta sonra ayrıldım hemen ayrılamadım çünkü seviyorum sorguladım tabi ki sordum ama düşüncelerini değiştirmek imkansız zaten çok konuşkan ve zeki biriydi bir şey söylesem hemen tersini bana ispatlama modundaydı hep ben ne desem boştu yani tam tersi o beni inançsız yapmak istedi ilerde ben seni kendime benzetirim dedi bana
- +1 yıl
Iyi yapmışsın ozaman ayrilmissin
- +1 yıl
Dinsizin hakkından imansız gelir. Evlensin kendi gibi imansiz biriyle madem ateistse
En İyi Cevaplar
Şimdi şöyle ki ; nasıl ki bizler dinine bağlı edebi ahlakı saygıyı bilen insanlarsak sevdiğimiz insanda da benzer taraflarımız olmalı. Mesela ben de eşimin gönül rızasıyla namaz kılmasını evde kurân okunmasını edepli ahlaklı olmasını merhametli ve dürüst olmasını isterim. Şimdi o aday yani sevgilim ateistim dese bu kişi benim için yanlış kişidir. Bizler Allah a inanır ona güvenir ve onun rızasını kazanmak için yaşarız. Öyle kişiyle huzur ve mutluluk bulunmaz. Her zaman şiddet , korku ve bunalım bulunur. Huzur namazdadır, mutluluk kurân da , şükür duâ da ve bunları eşinle yapıyorsan o ev ne bereketlidir. Ciddiyet varsa evlilik düşünülür , evlilik basit değildir. Bir ömre imzadır. Bu imzayı doğru kişi ile atmalı ki gelen dert bile şükürle atlatılsın. Yoksa yanlış kişiyle atılırsa , gelen mutluluk lanet olsunla tekrarlanır. Saygılarımla 🤲
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. İnancını kendin yaşarsın başkasını zorlamak bunun için terk etmek saygısızlık olur sevmemissin demek ki o kadar sevsen sorun etmezdin o sana karışmıyor da sende ona saygı duymaliydin
20 Yorumla
O da baştan söylese imiş. Sen nereden bilecektin ateist olduğunu? Eğer başta söylese idi bu ilişkiye hiç başlamazdın. Kimsenin de kalbi kırılmazdı. İnanç konusu çok önemli bir meseledir.
02 Yorumla
Soran+1 yılBir de beni ateistliğe ikna etmeye çalıştı yetmezmiş gibi
- +1 yıl
Kendince iyi bir şey yapmak istemiş 🙄
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
27
Cevap
44Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmeyi düşünen biriymişsin zaten böyle bir durumda aranızda nikah olmazdı yani baştan bitirmen uzatmadan en doğrusu olmuş şimdi olmasa ileride ayrılacaktınız ister istemez kırılmıştır kızmıştır ama olan olmuş sonuçta artık uzatmanın düşünmenin de bir manası yok
11 Yorumla
Soran+1 yılSeviyordum mecbur unutucam canım yansa da
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, ben olsam ben de aynı şeyi yapardım yani bunlar başından söylenmesi gereken şeyler ama o da tabii ki sizinle ciddi düşündüğü için ve sonrasında da böyle bir olay yaşandığından nefret etmesi normal ama dediğiniz gibi inancınıza ters biriyle evlenemezsiniz. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılÇocuğu söyleyene kadar sen bunu anlamamışsın bile ne bileyim bana saçma geliyor din uyuşmazlığından dolayı ayrılmak.
11 Yorumla
Soran+1 yılNasıl anlayabilirim ki bir dindar bir ailenin çocuğu yıllar öncesinden tanıdığım bir insan o zaman ataist değildi sonradan olmuş
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBence doğru yapmışsınız ama üzülmüştür tabi ki yani birini sırf inancı için terk etmeniz doğru olmamış çok seviyorum diyorsunuz ama terk ediyorsunuz ayni bu doğru olmamış yine de bunu başta söylemediği için de bence doğru yapmışsınız. yani aslında her şey baştan net olsaymış böyle olmazmış ama olan olmuş artık.
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet bilseydim hiç başlamazdım
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılİlk olarak bazıları herkesin dini kendine gibi söylemlerde bulunmuş ancak bu kişiler sanırım İslamiyetteki nikah şartlarından bihaberler diye düşünüyorum.
Eğer sana en başında ateist olduğunu söylemiş olsaydı ve sen buna rağmen sorun etmeyip devam edip sonrasında böyle yapsaydın o kişi haklı olurdu ama hem gerçeği saklayıp sonra sen inancın gereği doğru olanı yaptın diye seni suçlayıp, nefret duyması çok sorunlu bir davranış.
Bence kendini suçlayacağın bir durum yok ve doğru olan senin yaptığın.
12 Yorumla
Soran+1 yılÖnceden tanıdığım bir insandı o zaman müslümandı zaten dindar bir ailenin çocuğu benim de öyle olduğumu biliyordu ve bu insanı sevdim ben, bir nevi kandırılmış oldum o kadar hayal kurdurdu ciddi düşünüyorduk hala bana saygısız diyen insanlar var haksızlığa uğrayan taraf ben olduğum halde
- +1 yıl
boş ver takılma sen her yönden haklısın yani seni haksız bulan arkadaşlar eminim ki inançları konusunda bilgi eksikliği yaşayan kişilerdir.
+1 yılSen doğru olanı yapmışsın ve muhtemelen ilişki daha başlamadan arkadaşlık döneminde senin dinine olan bağlılığını az çok biliyordur diye tahmin ediyorum buna rağmen dini inancını söylememesi tamamen onun suçu yapacak bir şey yok bence saygısızca bir davranış olmamış çocuğa karşı sen inancına göre hareket etmişsin sonuçta.
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet kesinlikle teşekkür ederim bazı insanlar burada anlamıyor saygısızlıkla suçlanıyorum.
- +1 yıl
Genel anlamda ne benim ne insanların düşüncelerini çok umursamayın ama burada trole vuran çok var o yüzden pek umursamayın zaten
- +1 yıl
İşine geliyor dimi.
Bu yorumu yazanda saçmalamış hatalısın
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Yani sana çok kırılmış olabilir üzülmüş olabilir zor günler yaşıyor olabilir bilemiyorum ama senin yaptığın şey yanlış değil saygısızlık değil yani gayet normal bir şey hani daha farklısını da yapabilirdin ama doğru olanı yapmışsın emin ol zamanla o da alışır sen de alışırsın her şeyi düzelir umarım hep ikiniz de istediğiniz gibi birini bulursunuz ve mutlu olursunuz
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılÇocuğun ateist olup senin gibi dindar biriyle görüşmesi baştan hata zaten. Dindar olmak başka, ahlak sahibi olmak başka. Dini sorgulayarak ateist olmuş insanlar, emin ol topluma daha faydalı insanlar. Bilinçli bir ateistten kötü muamele görmezsin, saygı görürsün ama Müslüman bir erkek yeri gelir sırf inandığı dinde yeri var diye sana şiddet uygulayabilir. Namazını, orucunu aksatsan müdahale edebilir. Açıksan seni tesettüre zorlayabilir. Seni elalemden kıskanırken kendisi gayet de karıya kıza ağzı sulanarak bakabilir. Her Müslümanı düzgün insan zannetme, bu ülkede kendini Müslüman olarak tanımlayanların yüzde 80'i ahlaktan yoksun. Ülke olarak o yüzden bu haldeyiz zaten.
20 Yorumla Ateist olduğu için ayrılmış olman seni daha iyi bir müslüman yapmaz.
ilişkini biraz sebepsiz yere bitirmiş durumdasın sadece.
Belkide islamın, müslümanlığın ne kadar doğru bir inanış bir din olduğunu sen öğreticektin ona sana olan sevgisiyle islama yaklaşıcaktı belkide.
Belki 1 yıl belki 5 yıl ama eninde sonunda bu yaşanacaktı.
Önce umudunu kaybetme sonra denemekden vazgeçme
Bu süreç seni hem daha iyi bir insan hem de daha iyi bir müslüman yapar ama ayrılıp kolaya kaçmak doğru olan değil.
"Güzel olan her zaman zor olandır"21 Yorumla
Soran+1 yılİkna olacak biri değildi hemen ayrılmadım zaten o beni ikna etmeye sorgulatmaya çalışıyordu ve konuşurken eziyordu beni. Sanki çok bağnaz bir insanmışım gibi…ama sevdim gerçekten hem de çok mecbur kaldım
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılNeye inandigi önemli degil sen seviyorsan ibadetlerini düzenli yapiyorsan o dogru yolu fark edecektir ki ateist olsa bile ibadetlerini yerine getirmiyorsan hepsini okadarda takilma bence somucta sende tam yapmiyorsun ibadetlerini
Tabiki kirilmistir adam gibi git özür dile05 Yorumla
Soran+1 yılAma evlenemem ki biraz kırıcı olduğum için özür dilemek istedim kabul etmedi
- +1 yıl
söylediklerim için özür dilerim kusura bakma , de birdaha mesaj atma evlenmeyeceksen uzak dur
Soran+1 yılBir kere yazdım zaten bakmadı bile o biliyordu özür dileyeceğimi. Buna rağmen istemedi daha yazamam ama insan üzülmüyor değil hiç sevilmemiş gibi hissediyorum
- +1 yıl
afedersinde mal gibi davranmissin ne bekloyodun kapinda köle olmasini mi
Soran+1 yılİlişkinin ayrıntılarını bilsen böyle konuşmazdın
+1 yılİyi yapmışsın. Kırılmışsada kırılmış çok mu önemli sanki.
Koskoca kainatın sahibini kabul etmeyen birisi sence ilerde senin kırılıp kıtılmayacağını önemsemezdi. Ki evlenelim deseydin. Nikâh düşmezdi12 Yorumla
Soran+1 yılEvet ben de bunları düşündüm
- +1 yıl
İyi yapmışsın
- Aşk İlişkileri konusunda 435 cevap paylaştı.
+1 yılInancınla bir olan biri ne kadar düzgün olabilir diye de keske dusunseydın. Her musluman haramdan uzak durmuyor ne yazık ki. Benim arkadşaımda namazında nıyazında nişanlandıgı insan ateist ama birbirlerine saygıları var.
21 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru söylüyorsun işte ben hem ahlaklı hem de Müslüman birini istiyorum tabiki ataist bir insana saygım var ama eğer bu kişiyle evlenirsem ömrüm boyunca zina yapmış olucam. Dinden de çıkmış oluyorum sevgi vardı hem de çok ama unutmak zorundayım çünkü eğer onunla olursam sürekli bunu düşünücem zaten o da beni inançsız yapmak istiyor ikna etmeye çalışıyor üzerime çok geldi
- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılSenin dinine bağlı olduğunu bildiği halde bile bile yalan söyleyip bu ilişkiyi sürdürmesi direkt yanlış. Senin ona kızman gerekiyorken onun sana kızması saçma olmuş
02 Yorumla
Soran+1 yılİşte olaylarda zaten hep ben haksız oluyordum onun gözünde kendimi bile açıklamama izin vermiyordu
- +1 yıl
Her durumda kendini haklı çıkartmaya çalışan hatasını kabullenip özür dileyemeyen insanla olmaz zaten boş ver hayırlısı böyleymiş
Senden nefret etmesi normal. Dinen de evet evlenilmez. Bu devirde kimse kimsenin inancına değil. niyetine, karakterine, gücüne bakar. Namaz kılıp etmediği pislik kalmayan birsürü inançlı insan var. Keşje her müslümana güvenilebilse.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Hem yalancı hem sana uygun değil doğru olanı yaptın
10 Yorumla
+1 yılDoğru olanı yapmıssınız hanımefendi, sevgililik baslamadan önce onun söylemesi lazımdı. Çünkü önemli bir konu bu, çiftler arasında.. darılması ya da alınmasıda takılmayın, en uygunu olmus..
00 Yorumla
+1 yılNiye ayrıldın kanki bir ara müslüman yapardın ölüm ötesi inançlar fazla da umrumda değil o da ayrı konu
01 Yorumla
Soran+1 yılİkna edilemez biri hatta beni ikna etmeye çalışıyordu ataist olmaya o derece laf da geçiremiyorsun ne desen çürütüyor
Aynen bende inanan biriyle evlenemem ateist olmalı ama maalesef benim gibi ateist bulamıyorum
22 Yorumla
Soran+1 yılİnanan biri olarak kimi beğensem ataist çıkıyor özellikle de aşırı eğlendiğim insanlar, ama bunu çok sevmiştim ciddi düşündüğüm tek kişiydi üzülüyorum hala.
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenimde başıma geldi başta söylemedi. Bende ayrıldım saygı duyması gerek. Belki kırılmıştir ama bence anlar seni
11 Yorumla- +1 yıl
Dindar mısın
+1 yılİnanmayabilir ama senin inancına saygısı varsa... Peki senin onun inancına saygın yok.
14 Yorumla
Soran+1 yılHayır var ama benim inancımda inanmayan biriyle evlendiğimde ben de dinden çıkmış oluyorum nikah bile geçerli olmuyor zinaya giriyor. Yoksa herkes istediği inanca sahip olabilir. Ayrıca bunu baştan söylemeyerek kandırmış oldu beni
- +1 yıl
Yahu ne diyeyim. Bu düşünce yapısı alevi ile evlenirsen alevi olursun kafasıyla aynı. Adam kurtulmuş ardına dönüp bakma bile...
Soran+1 yılHala adam kurtulmuş yazıyorsun ya anlamak bu kadar mı zor. Hayatı bu kadar basit mi sanıyorsunuz cidden çok enterasan ya
- +1 yıl
Düşüncemi pekiştirdiğin için sağol 😊
+1 yılHata yapmışsın seviyorsan ayrılmayacaktın onu öyle kabul edicektin sırf dininz farklı diye ayrılmak saçma
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı. biri sırf ateist olduğu için ayrılmak saçma geliyor, ateistler neden müslüman olunca ayrılmıyo?
11 Yorumla
Soran+1 yılZaten inanmadığı için olabilir mi? Çünkü ona günah değil onun dert etmesi gereken bir şey yok ortada
+1 yılÇok sevdiğin bi sevgilin değilmiş o yüzden fazla üzülmemiştir.
04 Yorumla
Soran+1 yılYoo seviyordum o da biliyor onun için yaptıklarını kimse yapmamıştır ona eminim. Hatta kimseye söylemediğim şeyleri söyledim ben ona çok görüştüğüm insan oldu kimseyle ciddi düşünmedim onunla düşündüm.
- +1 yıl
Çok sevdiği birinden ayrılmak senin için zor gelirdi o yüzden dedim. Sen rahat bi şekilde ayrıldığın için o sadece sana harcadığı zamana üzülmüştür o kadar.
Soran+1 yılÇok zor ayrıldım zaten ağlaya ağlaya bir buçuk ay oldu hala acı çekiyorum o bile unutmuştur çoktan…
- +1 yıl
Zor..
Aşk İlişkileri konusunda 353 cevap paylaştı. Bunu kırıcı bir şekilde yaptın sanırım. Yoksa neden nefret etsin şimdi
01 Yorumla
Soran+1 yılAslında başka bir mevzu yüzünden tartışıyorduk bana bu konuyu açtı o tartışmanın üzerine sonra ben bir süre düşündüm olmayacağına karar verdim beklemediği bir anda ayrıldım ama bu yüzden olduğunu söyleyemedim şok olduğu için aslında benden nefret ediyor.
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenince daha kötü olabilirdi. En baştan öğrenmişsin, düşünmemeye çalış artık
01 Yorumla
Soran+1 yılOnu üzdüğüm için üzülüyorum nefret de ediyor bir de
Aşk İlişkileri konusunda 453 cevap paylaştı. Biz ateistleri kimse sevmez. Bundan dolayı normal karşılıyorum.
20 Yorumla
+1 yılÖnemli olan vicdan kalp insan olmak ne müslüman erkekler var vicdan yok
10 YorumlaEn sevmediğim şeyi yapmışsın ben de müslüman değilim eminim kalbi paramparça olmustur.. dilerim müslüman bir esin olur ve o seni sabah akşam döver dünyanın en mutsuz insanı yapar allah korkusu imanlı erkekler çok iyile r dimi
04 Yorumla
Soran+1 yılYa ne alaka şimdi adam bana baştan yalan söylemiş. Dinimce de nikah düşmüyor kardeşim anlamıyor musunuz bu da onları çok iyi biliyor babası imam adamın
Soran+1 yılAynen aşırı aptalım sen ataistsin ya da başka bir inanışa sahipsin diye benden daha zekisin daha akıllsın.
Aşk İlişkileri konusunda 388 cevap paylaştı. İkiniz için de çekilmez bir hayattan kurtarmışsın sizi. Bir süre sonra anlayacaktır.
00 Yorumla
+1 yılKübra'dan başka hiçbir şeye inanmıyor ve tapınmıyorum. ❤
00 YorumlaSanmam bende de tam tersi durum olmuştu açıkça söylenecek bir şey bu herkesin kendi tercihi
00 Yorumla
+1 yılAşkın dili dini rengi ırkı olmaz , karar senin kararın umarım ikinizde hayatınızda mutlu olursunuz.
00 Yorumla
+1 yılHerkesin kendine göre inançları vardır sen inançlı biriysen o değilse zamanla senin inançlarına saygı duymayıp seni yargılayıp sorgulayacaktır bu da bile bile lades olur sen en iyisini yapmışsın
02 Yorumla
Soran+1 yılYargılamaya başlamıştı bile
- +1 yıl
Yolla gitsin 😂
Ya şunu anlamıyorum, abi istediğine inansın veya inanmasın bu onun hayatı neden dini inançları veya farklı etkenler sevginizi kısıtlıyor sizin? Siz gerçekten buna sevgi mi diyorsunuz?
03 Yorumla
Soran+1 yılSevgimi kısıtlamıyor kısıtlamadı asla ama evlilikte sıkıntı. Nikah da düşmüyor ömrümü günah işlediğimi düşünerek geçiremezdim hemen ayrılamadım zaten çok seviyorum hala ama düşününce olamazdık.
- +1 yıl
Yani sonuçta senin dini inançların senin hayatın, bana saygı duymak düşer ama bence sevgiye evliliğe engel olmamalı bu gibi durumlar, yine de herkesin kendi hayatında bir inanışı ve bildiği doğrular vardır o yüzden bir şey diyemiyorum umarım o da çok kırıldıysa bile bu durumu çabuk atlatır ve sende üzülmezsin
Soran+1 yılTeşekkür ederim umarım
Gizli Üye(30-35)+1 yılcocuga bir hayir islemissin senden kurtulmus cennete gidersin bu sevab ile.
08 Yorumla
Soran+1 yılNe alakası var baştan söylemedi sevdirdi kendini böyle önemli bir konuyu ciddi düşündüğü birine neden baştan söylemez bir insan?
Cevap sahibi+1 yılben gercek anlamda diyorum o sen kabul etsen bile seninle mutlu olamazdi zaten. herkes denk insanla birlikte olsun. dinle kafayi bozmus biriyle dinsiz biri uyum saglayamaz. acik bir olay bu.
Soran+1 yılDinle kafayı bozmadım ama müslümanım ve her inanışa da saygılıyım yalnız dinimden olmayan inançsız biriyle evlenmem ki zinaya giriyor. Kendisi ataist olduğunu söyleyip bakire el değmemiş biriyle evlenmeye çalışıyor ailesi dindar diye benim gibi birini istedi. bu hem kendini hem de karşındaki insanı kandırmaktan başka bir şey değil.
Cevap sahibi+1 yılsen olmayan bir seye inaniyorsun o sana saygi duyabiliyor deli bu falan demiyor ama o olmayan kanitlanmamis bir seye inanmiyor diye cok agir dusunculere sahipsin bence. iliskilerine bile yon veriyorsun dinen kafayi bozmakla alakasi yoksa nedir. hayatini kontrol ediyor. simdi sen bir gun tutup musluman biryle evlendjn mutsuz olursan eger hep bugunler aklina gelir. hic hos bir tecrube olmaz
Soran+1 yılAma adam zaten hiçbir şeye inanmadığı ve kuralları olmadığı için bana saygı duyması çok normal çünkü benimle evlenirse bir yaptırım olacağını düşünmüyor. Ama benim dinimde bunun karşılığında bir yaptırım var ve dinimden vazgeçmiş oluyorum o hiçbir şeyden vazgeçmiş olmuyor zaten. bir insanı ne kadar seversen sev inanışın hayata bakış açın aynı değilse bir süre sonra sorun olur.
- +1 yıl
adam hicbir seye inanmadigi icin bi seyden vazgecmis falan olmuyor. emin ol bi musluman icin ateistle evlenmek nasil bi fedakarliksa bir ateist icinde aynen o sekilde. cunku siz inaniyorsunuz inandiginiz bi seyin icindesiniz. ama inanmayanlara gore bunlar sacmalik sacmasi. siz ona gore asla gercek olmayan sacma mantik disi bir seye inaniyor olmaniza ragmen size saygi duymus ve sevmis. ben de herkese sonsuz saygi duyarim din konusunda ama mesela evlilik falan dusunemem bir deist olarak. cunku emin olun bu da buyuk bi fedakarlik cok buyuk zitliklar var, herkes de bunun altina giremez belliki sizi gercekten cok seviyor. yazdiginiz cevaplarin birinde ailesinin musluman oldugunu bu yuzden sizi istedigini soylemissiniz ama bu cok sacma. isterse ateist biriyle de evlenir ve birini musluman gostermek inaninki hic zor degil konusurken bazi kelimeleri kullanmak bile insanlarin buna inanmasina yeterli oluyor. bastan soylememesi pek iyi olmamis ama eminimki onun dusuncelerine gore arada sevgi varken bu tarz seylerin onem arz etmedigindendir. sizin icin onemli de olabilir tabiiki saygi duyulmasi gereken bir sey ama burada onu sucluyosaniz suclamaniza gerek yok evlendikten sonrada soyleyebilirdi eger kandirma gibi bi amaci olsaydi. benim kendi oz babam ateist ve annem musluman benim babam anneme bunu soylemeden evlenip sonradan is isten gecinde soylemis. bu sekilde de olabilirdi yani gayette. cunku dedigim gibi size birine musluman oldugunuzu inandirmak hic zor degil zaten herkes yanlis yasiyor. ek olarak dinde biriyle sevgili olmaniz falan da haramdir kesinlikle haberiniz olsun.. saygilar
Soran+1 yıl@sevgilimbipolar ben kendisinin beni sevdiğini düşünmüyorum zaman geçirmek için benim yanımdaydı, seneler öncesinden de kendisini tanıyorum bana yanlış yaptı buna rağmen affettim ayrılmak istediğimi söyleyince de hiç uğraşmadı hemen kabullendi çok fedakarlık yaptım onun için bunları görmedi en son da ataist olduğunu söyledi bu kararımda etkili oldu.
- +1 yıl
iliskinizin ayrintilari ben bilemiyorum orasini siz daha iyi bilirsiniz, sordugunuz soruda bunlardan dolayi degil din tercihinden dolayi oldugunu soylediginiz icin bu yorumu yaptim
+1 yılAyrıldığına göre daha düşünmemelisin onu ya bırakmayacaktın ya da düsünmemelisin
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı. Niye kırılsın inanç meselesi sonuçta
12 Yorumla
Soran+1 yılBana kötü şeyler söyledi de o yüzden
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖyle düşünme ateistler müslüman erkekten kat iyidir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılboş ver kırılırsa kırılsın önemli değil kurtulmuşsun
00 Yorumla
+1 yılHerkesin dini kendine, bu senin için neden önemli ki. Önem li olan insanlık bence
02 Yorumla
Soran+1 yılNikahlı olamıyorum zina yapmış oluyorum çünkü ve baştan kandırdı söylemedi bu durumu aşık oldum sonra söyledi.
- +1 yıl
Bu din konuları çok karışık. Açıkçası ben birini sevdiysem dini pek umurumda olmaz. Bir hristiyanla bir Müslüman neden evlenemez ki? Ya da bir ateist? Muslumanlarida görüyoruz çoğu eşini aldatıyor ya da dövüyor filan
+1 yılYa bi hadi ordan gidiniz o senden müsliman olduğun için ayrılsa ne hissederdin. EMPATİ
00 Yorumla
+1 yılBütün sorun ateist olmasımı? Eğer öyleyse, hem yazık, hem ayıp olmuş
00 Yorumla
+1 yılbende agnostiğim ne yani ama emin ol bazı normal müslümanlardan daha iyi biliyorum
00 Yorumlaşu an üzülmeyi hakediyorsun başka bir şey diyemem. Aşın artık şu zihniyeti.
00 YorumlaBu kafa yapısından kurtul knk
11 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle yorumlar görünce çok üzülüyorum
kaç yaşındasın?
06 Yorumla
Soran+1 yıl28
Soran+1 yılYola gelecek biri olsaydı inan getirirdim ama değil ve onu çok iyi tanıyorum ve hala seviyorum ama yapacak bir şey yok
Soran+1 yılCinsel birliktelikten bahsediyorsan hayır tabiki
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılOna sor kırılmış mı. Biz ne bileyim
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılEvet
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 390 cevap paylaştı. İyi olmuş senden kurtulmuş
00 Yorumla
+1 yılDinsizin hakkından imansız gelir
00 Yorumla
+1 yılDoğru olanı yapmışsın
00 Yorumla
+1 yılNeden böyleleri bana denk gelmiyor
00 YorumlaDoğru olan da bu.
10 YorumlaKırılmış olabilir ama sebebin geçerli
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEn iyisini yapmışiiin
00 YorumlaKaç yılında yaşıyon ablam?
01 Yorumla
Soran+1 yılBu işin yılı yok
+1 yılSeni de sogutur iyi yaptın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 537 cevap paylaştı. Ondan sevgili olmaz
00 Yorumla
+1 yılBence aevinmiştir, gerek yokmuş diye
00 Yorumla
+1 yılNeden ayrıldın ki bütün her şey ateist olmasını
00 Yorumla- Devamını Gör (11)
Devamını Gör(56)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Çok sevdiğim sevgilimden ateist olduğunu söylediği için ayrıldım, bana çok kırılmış mıdır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer