Ağlayarak uyandım bu saatte ) sırf çarşafım kirlendi diye ) dün kirliye atmıştım anneannem ona bir laf söyledi sabah söyleniyordu ben edemiyorum artık çekemiyorum vs anne baba ayrı benim anneanneyle yaşıyorum da beni istemiyor ve ben bile bile kalıyorum ne kadar gurursuzum değil mi
Beni evden kovmuştu annemin sırf yuvası yıkılacak diye benim yüzümden gururumu ayaklar altına alıp tekrar geldim
sadece Allah’a yalvarıyorum canımı al diye sarılacak kimsem yok sana sarılmak istiyorum diye..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
annen ya da baban ya da dayın ya da halan ya da amcan ya da başka bir akraba da geçici süreyle kalırken bir iş bul çalış, bir kira ve bir depozito çıkardığında başkalarıyla eve çık, ya da bayan ev arkadaşı arayan bayan kişilerin yanında kira öderken bir iş bul ya da çalışırken bu şekilde bir eve çık.
Bu şartlarda yaşayan genç bireyler devlete sıgınama biliyormu bilmiyorum eğer varsa araştır istersen
Ne yapıyorlar şartlar nedir.. iş veriyorlar mı
maalesef bu zaman böyle. Biraz daha sabretmelisin. Salma kendini.
Üzülüyorum işte…
Bu hayatta üzülmeyen yoktur ki. Sen kendini salarsan daha kötü olur. .
Bir zamanlar benimde durumum öyleydi ama çok şükür kurtuldum.
bu gurursuzluk degıl arada kalmıssın sen kıyamam sana kac yasındasın okul veya işin var mı
Yaşım 20 lise mezunuyum garsonluk yapıyordum ayrıldım çok yoruluyordum..🥲
kendı ayaklarının ustunde durana kadar ayıya dayı dıyeceksın
Yoruldum ama hasta olacağım..
pekı senı ne kurtarır bu durumdan ne yapmak ıstersın
Bilmiyorum ben mantıklı düşünemiyorum şu an
pekı mantıklı bır sekılde dusunmeye basladıgında bır krar verırsın sımdı sadece sabırlı ol
Anneler zaten hep oyle takma kafana
Abartmasınlar onlar da
Gel de söyle 😞söyleyince haksız benim ben oluyorum..
Nerde oturuyorsun tatlım
?
Uyudun mu yoksa