Afganistanın nüfusu neden fazla değil? Savaşmaktan mı acaba?

Genelde güney asya ülkeleri üremeyi çok seviyor mesela pakistanın nüfusu 250 milyon ama afganistanınki yalnızca 38 milyon bunun nedeni ne sizce? Pakiler daha rahat yaşadıkları için mi bu kadar fazla? Yüz ölçümü bakımından pakistan afganistan ve türkiye benzer büyüklükteler

Afganistanın nüfusu neden fazla değil? Savaşmaktan mı acaba?
Cevapla