ABD, Afganistan'da 100.000 askerle savaşmasına rağmen neden Taliban'ı yenemedi?

O kadar teknolojiye, teçhizata, askere ve NATO'nun gücüne rağmen neden kaybetti, 20 yıl boyunca Afganistan'dan talibanı atmak için savaştı ama atamadı. Tanklarını teçhizatlarını bile bırakıp kaçtılar. Sonuç olarak halen oraları taliban yönetiyor. ABD kofti bir devlet mi? Afganistan gibi dandik bir devletle bile baş edemedi

ABD, Afganistan'da 100.000 askerle savaşmasına rağmen neden Taliban'ı yenemedi?
Cevapla