Kiz kardeşim ve babam uzun ama lütfen okuyun lütfen?

Merhabalar. Arkadaşlar görüş paylaşırsanız içime su serpersiniz gerçekten fikirlere ihtiyacım var. Öncelikle kardeşim gerçekten kalleşin biri. Sinsi iki yüzlü biri. Bı sevgilisi var sevgilisi kuzenimi tüfekle vurdu öldürdü ona rağmen kuzeni için degl sevgilisi hapse girdiği için ağlıyor ölen kuzenimi suçluyor hep. O sevgilisi olacak s. refsizi bizden daha cok seviyor gözünü kırpmadan onu tercih eder ablaligimi hep yaptım ama maalesef karşılığını kötü aldım. Sevgilisi bana küfretti kizligima kadar küfretti kardeşim geldi yine beni suçladı sevgilisine toz kondurmuyor pskopatin serserinin teki kardesimden gerçekten tiksiniyorum. Babama gelecek olursak babam var ama yok. Babaligini bikere bile yapmadi. Çok içerliyorum gerçekten nasıl bı ailem varmış benim ikiside sevmiyor beni eminim. Çok soğuklar konuşmuyorlar ama içleri kötü babam dün bana küfür etti şerefini düt diye onun o küfrü yüzünden sinir krizi geçirdim sonra engellemiş beni anne babam ayrı bu arada ilaçlarm eksikti ilacımi yarı yarıya alalım dedim diye kıyameti kopardı etmediği laf kalmadı babam çok cimri biri hicbi istediğim olmadı bu güne kadar yinede her halimize şükür anlayacağınız aileden yana çok şanssız biriyim. Ne yapmalıyım atsan atılmaz satsan satilmaz hesabı mi yapmalıyım yoksa bana pskolojik zarar veren bu iki kar. ktersizi hayatımdan mi cikartmaliyim?

Kiz kardeşim ve babam uzun ama lütfen okuyun lütfen?
Cevapla