BABAMA KARŞI VİCDAN AZABI ÇEKİYORUM (Lütfen okuyun)?

merhaba arkadaşlar ben 19 yaşında bir yks öğrencisiyim, eğitim hayatım boyunca hep basarili bi cocuk oldum hala öyle olmaya calisiyorum. Biz 4 kardesiz, babam ben kendimi bildim bileli başka şehirlerde çalışıyor aşçı, maddi durumumuz da orta halli. Ben çok harcama yapaj biri değilim hatta yaşıtlarıma göre tek harcadığım para kişisel ihtiyaölarıma ve kitaplarıma gidiyor. Ekstra bir harcamam yok. Babam şehirdışında çalıştığı ve hala bizden ayrı yaşadığı için vicdan azabı çekiyorum. Dışardan 10 liraya su alırken bile... Hatta indirimden ilk defa aldığım bir makyaj malzemesi için bile çok kötü hissediyorum. Dışarda yemek yemek için vs. Sanki babam bizim için başka şehirlerde çalışırken bizden uzakta bunları yapmam doğru değilmiş gibi geliyor. Ben 3. çocuğum bu arada... babam 50 yaşında emekli olduğu halde hala çalışıyor. kendimi çok kötü hissediyorum, ne yapacagimi bilemiyorum. hem babamla hiç zaman geçirememenin üzüntüsü hem de bu koca fedakarlıgın sorumlulugu lütfen yardım edin
BABAMA KARŞI VİCDAN AZABI ÇEKİYORUM (Lütfen okuyun)?
Cevapla