Lütfen yardımcı olur musunuz özellikle benden yaşça büyük ablalarim abilerim soruma bakar mısınız?

Beni dinleyecek bir ailem ve dostum olmadığı için buraya yazıyorum, mantık evliliği yapmayı düşünüyorum daha doğrusu ailem istiyor fakat çocuğu sevmiyorum bana göre birisi değil kafalarımız uyuşmuyor yoksa iyi birisi siz olsanız kabul edermiydiniz sizce illerde sevebilir miyim bide daha gençliğimi yaşamadım bir konsere gidip Delice eğlenmedim arkadaşlarımla akşama kadar dışarda kalamadim daha bu duyguları yaşamadan evlenmek mantıklı mı sizce?
Lütfen yardımcı olur musunuz özellikle benden yaşça büyük ablalarim abilerim soruma bakar mısınız?
Cevapla