Erkeksiz bir dünyada yaşamak ister miydiniz?

Sadece kadınlar var ve insanlar klonlanarak çoğalıyor. Sizce ne olurdu? Bana kalırsa çevre sorunları çözülür, savaşlar biterdi. Zira insanlık 100.000 yıl geriye giderdi. Erkekler olmasa sanayi olmaz, tarım olmaz, inşaat olmaz, madencilik olmaz vs vs
Erkeksiz bir dünyada yaşamak ister miydiniz?
Cevapla