kadının kemik iliğinde kök hücre zımbırtısından sperm üretip, kendi kendisinden hamile kalmasını olası kıldı bilim ve bu yöntemle doğacak bebeklerin hepsinin kız olacağı kanıtlandı. bu bilgiyle gelecekte erkeksiz bir dünyanın olasılığı daha fazla...
85 Yorumla- +1 yıl
zuper zuper
- +1 yıl
@zzz1994 herkes lez olur haha :D
En İyi Cevaplar
Her zaman eşit olması gerekiyor ama bir seçimim olsaydı erkeksiz bir dünya çünkü fitne ne varsa erkeklerden çıkıyor savaşlar ölümler katlıyamlar kadın çocuk çinayatleri potansiyet suclular birbirlerini yiyip bitirirlerdi erkekde kalmazdı zaten:)
168 Yorumla- +1 yıl
fitne fesadı erkekler değil onları yetiştirenler çıkartıyor, ama bana sorarsan cinsiyetçiliğin sebebi dinlerdir
- +1 yıl
O erkekleri yetiştirenler de anne :)
- +1 yıl
@AltınYaprakS din değil senin içindeki nefsinin eseridir
- +1 yıl
#emel1628ister inan ister inanma dünyayı kadın erkek eşit yönetiyor şimdi devlet başkanlarından örnek vericeksin biliyorum ama onlara oy veren yine halk ve Türkiye'de kadına seçme seçilme hakları verileli 100 yıl oldu nerdeyse
- +1 yıl
Erkek erkek olsa kadın kadın olsa hickimsenn kökünün kurumasi düşünülmezdi. Kadınlar orasını burasını açıp yayınlıyor eskiye gidelim yapan olurmuydu imkân olsada şimdiki yapmayan sayısı kadr az çıkardı yapacak olan. Zinadan cekinn yok artık herkez oh mis taht sen karsma ozgurum vs evet ozgursun milletin evini yılmaz isen ozgursun ozgurlumu kısıtladığı an senn ozgurlugun biter. of cidden kadınlara mal gözüyle bakilmasndan ve kadnlarn kendini ucuz yapmalarından sıkıldm
- +1 yıl
ahahha din değilmiş güleyim bari
Kadınsız bir dünya olmasını isterdim. Düşünsene cinsel istek diye bir bela yok. Dünya şimdi olduğundan 20 kat daha fazla gelişirdi. Kadınlarla kaybettiğimiz vakitle, yeni bir dünya yaratırdık.
24 Yorumla- +1 yıl
Erkekler yarattıkları şeylerin hepsini kendilerini kadınlara ispatlamak için yapmışlardır.
- +1 yıl
Vasıfsızlıkla alakası yok. Kadını için karısı için sevdiği kız için uğraşan adam bence yiğit adamdır. Verdiğimiz savaşlar , zaferler , bilimsel gelişmeler hep bizim kadınlara düşkün olmamız sayesinde oldu. bir düşün , kadın olmasa kim ne için çabalardı? Şu sikkafalı hemcinslerim için kılımı bile kıpırdatmazdım :X
- +1 yıl
@ne-me-quitte-pas Aslında tam olarak hemcinslerin için çalışıyorsun. Daha iyi bir kadına sahip olmak, daha iyi bir arabaya binmek, daha iyi bir evde yaşamanın tek amacı, diğer hemcinslerinden üstün olduğunu kanıtlamaya çalışmaktan gelir... Kadın sadece ego tatmini yolunda araçtır, hayat ego üzerine kuruludur.. Yiğitlik miğitlik bu vecizeleri geçerek, gerçek yaşama yoğunlaşmak gerek... Bizim dünyamızda kadınlar sadece cinsel objedir...
Erkeksiz bir dünya olmalı.
1021 Yorumla- +1 yıl
Ama sende erkeksin 😱
- +1 yıl
gardaş allah affetsin eskilerin kadınlarını demiyorum su zamanın karıları tam pislik oldu hepsini vurup öldürsem keyif alırım
- +1 yıl
çok azı öyle malesef
- +1 yıl
@muzafferpasa06 potansiyel bir kadın katilisin
- +1 yıl
@siyahgündüz bu zamana kadar eziyet ettiklerm oldu dileğimiz ilerde o da olur inşallah siyahgündüz sen rahat ol
- +1 yıl
Ülkeye bak mk katiller rahat rahat suç işleyeceğini itiraf ediyor
- +1 yıl
@muzafferpasa06 idam lazım sesin gibilere
- +1 yıl
@Dengdigidengdengg kimsenin gücü yetmez o işe dengine sen de rahat ol ;)
- +1 yıl
@Emel1628 la kah git oğlancıymış hiç bir işe yaramıyosunuz kendinizi bir bokum zannnediyosunuz bunu söyleyince benmi oğlancı oluyorum ben kadın düşmanı değilim kadınlara gereken değerin verilmesini isterim ama pof poflanarak olmayanı varmış gibi göstererek değil
- +1 yıl
@muzafferpasa06 Hepsini vurup öldüresim var diyen babamdı herhalde kadın mı işe yaramıyor sizden sıra gelmiyordur kusura bakmada ataerkil toplumda yaşıyoruz erkek devletse kadın milletdir bu düşüncesi deyiştir derim erkeksiz kadınsız bir toplum düşünemiyoruz bak eskiden kız çocuklarını gömüyorlardı çünkü kadın düşmanıydılar herhalde birbirlerini... yapıp çoğalcaklardı neyse kardeş sana tavsiyem düşünceni deyiştir bak toplumda erkekler neler yapıyor namussuzluktan tut öldürmek onlar için su içmek gibi oldu kimsenin allah korkusu yok artık
- +1 yıl
@Emel1628 ememl hanım o zaman bayanlarda bayan gibi davransınlar 3 5 tecavüzcü birine tecavüz etti diye toplumun hepsi tecavüzcü olmuyo ya da kızların belli bir kısmı fahişlelik yaptı diye toplumun bütün bayanlarıda fahişe olmuyor demek istediğim mesele şu bu konu çok abartılıyor kadıb hakları şu hakları fazla pof poflanıyorsunuz bu nun sonucundada götü göğe bakan kadınlar türedi bu oran yüzde 90 san olunca insanın sessiz kalması birde kadınlara destek söylemmelerinde bulunanları görmesi beni tahrik ediyor herkez rolüni bilcek ne bir fazlası ne bir eksiği kardeşim.
- +1 yıl
ha birde ne işe yarıyorsunuz cocuk doğurmaktan başka onu anlayamadım hepinizde ayrı bir hava yok deme böyle bişey sokağa çıktığında cevrene bak kibirde ne hallere giriyorsunuz kıskançlık sizde daha birbirinizi bile çekemiyorsunuz fesatlık sizde herkeze güzel görünme cabaları sizde birini baştan cıkaramaktan keyf almak sizde bence bunlar kalleşliktir adam öldürenin hiçdeğilse niyeti belli savaş çıkaran yüreğiyle savaşıyor bu dünyayı erkekler mahvediyorsa çok güzel mahvedyor siz mahvetseniz fahişe bir mahvediş olurdu bu heralde yürekli değil. ç
- +1 yıl
@muzafferpasa06 haklısın evet üç beş it yaptı diye hepsi aynı deyil kadınlarında suçu var elbet ama ben senin kadın düşmanlığın zoruma gitti kadınlar pohpohlanmak değilde gercekten seveceksin sevgini vereceksin sonra bence 2 mislini alırsın bak bende biraz feminislik vardır kadın haklarına önem veririm ama bu demek değildirki kadın üstündür kimsenin kimseden üstünlüğü yok erkeklerin de olmadığı gibi
- +1 yıl
Ben senden 10 yaş büyüyüm yaşın doğrusa kardeşim yerindesin ben hayatda en çok eşimi ve oğlumu severim bak onlarda bir erkek emin ol seninde hayatında en çok sevdiklerin bir kadın ve kadınlar olcak kızın olsa ilerde kızn olcak cinsiyet ayrımcılıgı yapmayalım sen daha olgunlaşacaksın evet doğru son dönemde çinayatler artı tecavüzler artı benim eşim bile erkekleri sucluyor sen düşün orasını o da bir erkek o yüzden kadınlar biraz pofpoflandı kadınlar kızlar artık korkuyor emin ol her kızın başından ufak da olsa taciz olayı gecmiştir bu benim de başıma geldi o yüzden kadınlar hak istiyor haklılarda sende biraz empati kur kardeşim benim
- +1 yıl
@Emel1628 erkeklerin böyle bir davasıda yok emel hanım inanın ben kadın düşmanı değilm bilakis her erkek gibi doğamızda var kadınları sevmek fakat kadınlar şu sıralar kadınlıktan çıktı gibi biraz 3 5 moda programını seyredipte sokaktada aynı tür bayanları görünce üzülüyoruz ister istemez ayrıca hak olarak üstünlük yok derseniz doğru fakat toplumdağki rol ve yaratılış ya da ne derseniz ben oluşum diyorum oluşum bakımından bunu demeniz aykırı olur kendinize haksızlık etmiş olursunuz kadının doğasınada aykırı bu kadın güçlü kendini koruyacak erkek ister ve erkekler kadından üstündür gerek fiziki gerek toplumdağki yeri bakımından üstündür malesef ve kadını korumakla mükelleftir dikkat ederseniz feminizimde iyi bir bok değil çünki aynı kulvarda yarışmıyoruz kulvar farkı var
- +1 yıl
@muzafferpasa06 evet erkek kadından güçlüdür öyle olmalarıda lazım bir kadın herzaman sayiplenmek ister kardeşim sen o televizyonda gördüklerine bakma sen hatta bu siteyede bakma burda herkez kadın erkek bir alem neyse sohbetin için tşkler kadınlar hakkında bir nevze kinin gitmiştir umarım hepsini öldüresim var diyince bayağı korktum:) iyi günler
- +1 yıl
@Emel1628 yok o bir iç güdü hanfendi genellikle fırsat buldukça yaptığım bir aktivite de deyebiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
- Aile & Toplum konusunda 442 cevap paylaştı.
+1 yılNormal şartlarda hanımlardan çok beylerle anlaşanbilen bir insanım. Hanımların huylarından pek hoşlanmam ama sonuçta kadınsız bir dünya seçerseniz etrafımda ki erkekler benim anlaştığım kişiler gibi olmayacak dörtte içleri pislik pislik ötesi. O yüzden kadınlar diyorum bizbirimizi yer dururuz en azından kimse bize zorla sahip olmaya çalışmaz.
10 Yorumla
+1 yılHainsiz bir dünya isterim. Savaşsız bir dünya. Mazlumların kanlarının akmadığı çocukların yetim ve öksüz kalmadığı bir hiç uğruna canların heba edilmediği bir dünya istiyorum.
20 YorumlaHic biri. Yani ikisinin de olmasi lazim. Bazen bakiyorum, erkek arkadaslarim (normal arkadas) olmasaydi hayatimin hic tadi olmazdi. hayatin hayat gibi yasanmasi icin hepsinden lazim
10 Yorumla
+1 yılSadece kadınlar olsa bombastik olurdu :D Ama her kadına birkaç yakışıklı erkek düşmedikten sonra bir anlamı yok eğlenceli olmazdı bence onun dışında olmasalar da olur :D
10 Yorumla
+1 yılHer zaman eşit olması gerekiyor ama bir seçimim olsaydı erkeksiz bir dünya çünkü fitne ne varsa erkeklerden çıkıyor savaşlar ölümler katlıyamlar kadın çocuk çinayatleri potansiyet suclular birbirlerini yiyip bitirirlerdi erkekde kalmazdı zaten:)
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı. bir erkek olarak, kadınların olmadığı bir dünyada yaşayamazdım.
30 Yorumla
+1 yılerkeksiz olsun :D kadınlarla baş başa kalayım da değerleneyim :D :D benim için dünya savaşları başlasın :D :D herkes birbirine girsin :D :D
10 Yorumla
+1 yılne kadınsız ne erkeksiz bir dünya olabilir. bunları ilişki açılarından değilde evlat anne açısından bakılırak söylersek hiç bir kadın erkeksiz veya kadınsız bir dünya istemez. herkes kendine göre cinsiyetine göre bir ayrım yapar.
00 Yorumlabence öyle bir durum söz konusu değil. ne bir kadın bir erkek olmadan yaşayabilir ne de bir erkek kadın olmadan. kadın da olsak aynı duyguları paylaşıyoruz, bazen kadın olduğumuzu unutuyoruz ve bunu bizlere hatırlatan erkekler oluyor.
00 Yorumla
+1 yılKadinsiz bir dunya isteseydim ben de olmazdim.
Erkeksiz bir dunya daha mantikli gibi.30 Yorumla
+1 yılSeçim hakkım olsa erkeksiz isterim. Kadınsız olsa depresyona girerim ben :/ En azından muhabbet edecek birileri olur
10 Yorumla
+1 yılİkiside olmazsa olmaz biri olmasın diyemem birbirini tamamlıyor çünkü
10 Yorumla
+1 yılİkiside Olmaz Reis :) Dünya dediğin kadınlı erkekli olmalı :D
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 353 cevap paylaştı.
+1 yılpsikopat_hatun diyorki böyle dengeli kardeş boşver:D
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 337 cevap paylaştı.
+1 yılErkeksiz tabi? En azından tecavüz cinayet şiddet olmaz hayvanlar bile az da olsa nefes alır
10 Yorumla
+1 yılNiye böyle bir saç ama bişey olsun ki zaten hepimiz oluruz
10 Yorumlaikiside olsun canım bu dünya büyük biz bize yeteriz dfH:dH
10 YorumlaKadınsız bir dünya düşünülemez ama erkek olmadan da olmaz
10 YorumlaErkekiz dünya herkes için daha iyi olabilrdi.
Çoğu savaşı malesef erkekler çıkartıyor. Yalan yok.10 Yorumlasadece dürüst insanların olduğu,"insan" teriminden nasibini almış olanların yeraldığı bir dünya..
20 YorumlaIssız bir Dünya olsaydı birkaç ay yaşamak isterdim. Kadınlarla kalmak istemezdim, kadın kadrosu olan bir yerde çalıştım, tam arı yuvası gibiydi.
Erkeksiz kalsak, denge bozulur, üretkenliği yok olur.00 Yorumla
+1 yılikside gerekli kadina erkek lazim erkege de kadin lazim dunyayada ikisi lazim :>
10 Yorumla
+1 yılBir elmanın iki yarısını olusturuyorlar. Öyle bir şey demem. 😄
20 Yorumla
+1 yılDünya yok olsun gerçek dünyaya geçelim artık
#HeyecanArıyorsanTakipteKal20 Yorumlaben ejdarhalarin ve sovalyelelerin oldugu dunyada artik yasamak istemiyorum...
10 YorumlaHer ikisi de olmalı tabi ki , aksi cevaplar fazla ütopik kaçar gibi.
10 YorumlaEğer bunları isterseniz ve istediğiniz olursa kendi neslinizi yok edersiniz canlarım, biz birbirimize muhtaç varlıklarız :)
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı. Erkeksiz de olsa kadınsız da olsa şöyle bir durum varki herhangi bir cins olmadığı takdirde en fazla 100 yıl sonra dünyanın sonu gelir 😄
00 Yorumla
+1 yılİki tarafında böyle bir şey isteyeceğini zannetmiyorum kadın erkek olmadan, erkek kadın olmadan yapamaz yaparım diyende samimi gelmiyor..
00 Yorumla
+1 yılerkeksiz bir dünya. Nasılsa artık kemik iliğinden sanırsam çocuk yapılabilecekmiş
10 Yorumla
+1 yılKadının Kadın olduğu Erkeğin de Adam olduğu bir Dünya.
10 Yorumla
+1 yılinsansız bir dunya sadece ben olayım yeter dunya bana kalsın siz marsa falan gidin
10 Yorumla
+1 yılkahbesiz şıllıksız karakterli bir dünya için bütün karıların gitmesini isterdim pislik hepsi tek yaralerı cocuk doğurmak kahbelerin gereksiz yaratıklar klonlama filan bulunsa aslında bu şı llıklarada ihtiyaç kalmaz heralde
00 Yorumla
+1 yılVicdanı, karakteri olmayan herkes gidebilir. Genelleme yapamam :)
10 Yorumlasen hiç bir kanadı olmayıpta uçabilen bir kuş gördün mü :)
10 YorumlaKadında olacak erkekte olacak öteki türlü olmazdı bee
10 Yorumla
+1 yılya ikiside olcak ya da hıcbırı olmıyacak zaten baska bır ıhtımalde yok.)
10 Yorumlaseçim hakkı bana verilsin kendime 100 kişilik bir harem kurayım gerisi ölsün:)))
10 YorumlaSınavsız bir dünya istiyorum :)
21 Yorumla
+1 yılİkiside olsun üleyn. Tek cinsiyetli dünya çekilirmi deli...
00 Yorumla
+1 yılİkisinin Sonucuda insan nüfusunun sonu olur ya ikisi olacak ya da hiçbiri olmayacak
00 Yorumla
+1 yıldoğaya yaptıklarımıza bakarak insansız bir dünya isterdim.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Erkek fiştir, kadın piriz
İkisi olmadan hayat denen tv yi nasıl izleriz?00 Yorumla
+1 yılKadında erkekte birbirinin parçasıdır ikisi olmadanda olmaz. Her ikiside düzgün kisiliklere sahip olsun yeter
00 Yorumlaİkisinden biri olmasa zaten hayat diye birşey olmazdı ki? 😅
00 YorumlaAklı, vicdanı ve onuru olan kadın ve erkek isterdim
00 YorumlaCinsiyet ve cinsel yönelimlerinin dışlanmadığı bir dünya diliyorum.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılHerkes hoşgörü içinde yaşasa yetmez mi?
İlle bir ırkı yok mu etmek gerekiyor?00 Yorumla erkeksiz.. sanırım herkez zıt cinsiyetini söyleyecek
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 335 cevap paylaştı. İkiside olmasa olmaz. Allah bizi birbirimize bağ ile yaratti. Dunyanin sonu gelcek ama yinede erkekler derdim gibime geliyor. Kadinlarla dunya cekilmez :)
00 YorumlaDunya kadin ve erkege aiittir. birini secenin akli melekelerinde hasar mevcut demektir
10 Yorumlaher ikisisnin de yeri ayrı her ikisinin de olması lazımbiri olmazsa olmaz
10 YorumlaErkeksiz tek ben kalayım :) artı kızlar. Seçici olurum ben.
10 Yorumla
+1 yılİkisinin eşit olduğu bir dünya isterdim
12 Yorumla- +1 yıl
Kadınla erkeğin sayı olarak eşit olması onların statüde eşit olduğu anlamına gelmiyor erkekler kadınların sorumlulukları altında eziliyor kadınlarda erkeklerin boyunduruğu altında
+1 yılKadın erkek olayı değil, ikisi bir elmanın iki yarısı, kardeşim şerefsizlerin olmadığı bir dünya istiyoruz
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 781 cevap paylaştı. Biz olmasak nasıl cogalacaksiniz acaba. Kadınsız dünya mi olur yahu !!!
00 Yorumla
+1 yılKardeş öyle bir dünya yok. Kadın erkeğe, erkek ise her zaman kadına muhtaç kalacaktır.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. İnsanlık gitsin hayvanlık kalsın..
bizden daha güzel bir dünya olur..00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılbilmiyorum kadınsız olmaz :D erkekler azalabilir yani kadınların sayısı 3 katı falan olsa daha iyi biyer olurdu bence
00 Yorumla
+1 yılTabi ki erkeksiz.. Cinsel tatmin isteyen kadınlar , sorunu devam ettirmek isteyen kadınlar , bütün güzel kadınlar benim olurdu :D
01 Yorumla- +1 yıl
Şaka bir yana kadınların oldugu yerde gerçekten nezaket vardır. Mesela kahveye git okeye ya da bir kafeye. Hemcinslerim yüz seksen derece değişiyorlar. yontuluyorlar. onu yontan adam eden kadındır. Önce annesi onu yetiştirir sonra karısı onu dönüştürür. Erkek bu dünyanın itici gücüdür. bilimsel teknik askeri siyasi her gelişme erkeğin eseridir. ancak biz bunları hep kadınlara kendimizi ispat için yaptık. onları korumak için onların ilgisine mazhar olmak için. Karısını seven ve karısı onu seven bir adam kadar sanslı kim vardır? O adam her şeyi başarır her şeyi..
- Devamını Gör (169)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar