Bir hata yapmadığım halde ailem bana kızıyor?

Cidden bir hata yapmadığım halde bana kızıyorlar. Yapmam gereken her şeyi yapıyorum (okumak, ev işlerine yardım vs) Yani bir proplem yok ama niye bilmiyorum sanki çok büyük hatalar yapmışım gibi bana kızıyorlar. Niye böyle yapıyorsunuz ben ne yaptım? diye soruyorum (Belki farketmeden yanlış bir şey yapmışımdır diye soruyorum) Hiçbir şey demiyorlar. Çünkü bir hatam yok. Aile içi görevlerimi de yerine getiriyorum. Ama niye bilmiyorum durmadan kızıyorlar bana. O kadar sık olmaya başladı ki bu durum. Her gün bir tartışma bir bana kızmalar. Niye kızıyorsunuz ben ne yaptım diyince cevap yok. Sabah konuşuyoruz güzel akşam oluyor birden bana sinirliler niye bile bilmiyorum. Ve cidden arkadaşlar bir şey yapmadım. Onlara da diyorum Vallahi bir şey yapmıyorum siz niye bana kızıyorsunuz hep diyorum Cevap veremiyorlar. Ben ne yapacağım deliriyorum arkadaşlar? Evde hep tartışma her gece ağlıyorum bir hata yapmış olsam düzeltirim falan ama bu yaptıklarının sebebi yok o beni delirtiyor Bir kaç gündür kendime zarar vermeye başladım sinirden bir şeyleri kırıyorum durmadan. Sebebsizlik beni delirtiyor artık

Bir hata yapmadığım halde ailem bana kızıyor?
Cevapla