Aşamayacağınızı düşündüğünüz ailevi, dini , bireysel sorunlar;isterseniz edebiyat , felsefe hakkında konuşabiliriz. Sonuçta bakış açısı ve yol aramak önemlidir.
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Ateistim hiç ilgilenmiyorum din konularıyla
Din dışında da farklı konular üzerine konuşabiliriz
Bunca insanın içinde bu koca dünyada bizim kiymetimiz nedir... Kıymetli olsak bu kadar çok mu yaratılırdık...
Kendimizi kıymetli kilabiliriz. Onca taşın arasında altın nasıl kendini belli ediyorsa insan da kendini öyle belli edebilir. Kıymetli olarak çok yaratilmadik kıymet sahibi olabilmek çokça yaratildik ki aramızdan hakedenler kimmiş o değere layikmis belli olsun
Umudumuzu yitirirsek peki
Yeni bir umut ediniriz. Kanatlarımız yoksa gökyüzüne uçakla da çıkılabilir.
Umut çok pahalı bir şey çok bedel istiyor. Her kaybettiğinde ağır bir yara kalıyor. Son yaranın beni öldürmeyeceginin garantisi yok. Ama umutsuzda yaşamak yaşamak değil. Artık Umut etmekten korkuyorum
Demekki yaşamaktan korkuyorsunuz. Umut çok ucuz sadece çabalarımız umudu maliyetli kılıyor. Umudun maliyet kadar etmediğini anladığımız zaman yeni bir umudu aramalıyız.
Umut, maliyeti kadar etmemek.
Hayatin kendisi o umudu haketmiyor ben mi çok zavallı biriyim acep
Dârül İslam nedir?
Bir diyarın dârül İslam denilebilmesi için Allah c. c ahkamı ile yönetilmesi gerekir mi?
Müslümanların hakimiyetindeki topraklara denir fakat böyle adlandırılanların tamamen şeriat yönetiminde olması üzerinde de durulmamiş diye düşünüyorum. Müslüman mümin farkı gibi. Fakat Allah ahkamı ile yönetilmesi gerekir mi, tabi ki.
O halde Türkiye Dârul islam mı , Dârul harp mi
Şahsi fikrimi mi istersin yoksa din büyüklerinin kaide ve görüşlerine göre bir yorum mu
Sende benim gibisin dostum. bana göre darül harp. diyanete göre darül islam. ortada kaldık açıkçası
Sonuçta da göz var izan var akıl var mantık var. Her müslümanım diyen mümin, her İslam'ı tanıtan çıkarsız sunmuş biri olmuyor. Sigaranın haram olması tekelin devlet bünyesinden çıkmasıyla olan bir ülkede din işlerini diyanetten takip etmek pek de akıl kârı değil
Görüşünüz hangi yönde o halde.
Müslümanların kısmen serbest oldugu bir darül harp.
Aklımda deli sorular var reis . Örneğin ; Faiz müslümanlar arasında haram oluyor. Darül harp te ise faiz normal karşılandığından müslüman ile gayri müslüm arasında fazi haram sayılmıyor. Bu minvalde ülkemizde faiz normal karşılanıyor , devlet ise faize teşvik ediyor. bir müslüman bu konuda nasıl düşünmeli.
insanlar neden çileden çıkartıncaya kadar uğraşıp sonrasında gerçek yüzün buydu der
Buna yüzeysel cevap doğru olmaz. Açıklama şansınız olursa tabi isterseniz üzerine konuşabiliriz
sabrımı son noktasına kadar zorluyorlar sinirlenince de gerçek yüzün bu diyorlar. her zamanki kadın zırvaları
Örnek bir diyalog ya da kurgu verebilir misiniz
Var. Psikoloğa gitmeyi düşünüyorum. Psikotik değil Nevrotik bir sorun yaşıyorum.
Nevrotik olduğu olduğuna nasıl vardınız? Tetikleyici ve bağdaştiricıları hakkında kendi yorumunuzu alabilir miyim ve son olarak sizde isterseniz konuyu biraz açabilir misiniz daha sağlıklı konuşabilmek adına?
6 yıldır borderline belirtileri gösteriyorum. Birçok yazi okudum birçok video izledim. Genelinde bunlardan en az 5 tanesi sizde varsa psikologa danışın diyorlar.5 değil 5'ten fazlasını yaşıyorum maalesef.
Hiç psikoloğa gitmeyi dusunmuyordum ama ciddi zararını görüyorum bu semptomların.
Doğuştan mı gelme bir durum mu yoksa sonradan mı ortaya çıktı?
16 yaşında semptomlar göstermeye başladım hayatım epeyce zorlanmaya başladı. Ancak daha kişiliğim oturmamistir ondandır diye düşündüm ancak 22 yaşımın sonlarındayım ve maalesef hala aynı sıkıntıları çekiyorum, yine gitmezdim belki psikoloğa ama intihara meyilli biri olmayan güç eşiği oldukça yüksek bir insan olarak bu gelgitlerden ötürü birkaç defa intiharı aklımdan geçirdim. Kendi düşünceme çok karşı bir şeyi aklımdan geçirdim bu gelgitlerden ötürü. orada bende bir şeyler olduğunu ve çok yüksek olasılıkla tüm bunların borderline semptomları olduğunu anladım.
Sizin borderline dediğiniz şey uçlarda yaşama ve hiçbir şeyden tatmin olamama durumu. Bunun içine madde bağımlılığı, sadistlik ve mazoşistlik ve yahut herhangi bir haz türü de giriyor.
Bir travmaya karşı mi reaksiyon başlangıcında ortaya çıktı yoksa daha sıradan şeylere yönelik olarak mı
Durtusel davranışlar da gösteriyorum haliyle. Asiriliklarim var. Mesela bugün yemek yedim bir saat geçmeden yine acıktım yedim ve bir saat geçmeden yine acıktım. Yemede açlıkta da asiriliklarim var. Para konusunda da öyle oluyor ara ara.
Bunlar sadece borderlinedan ötürü değil serotonin hormonunun yeterli salgilanmamasindan da kaynaklı olabilir
Eğer detaylı anlatma şansınız varsa üzerine konuşabiliriz.
Dediğim gibi 5 6 tane değil daha fazla semptomunu görüyorum bu dediğim sadece durtusellik semptomları, intihar düşüncesi ya da imaj hepsi tutarsız bende.
Çingeneye padişahlık vermişler önce babasını kesmiş. Hadi bunu çözümle
Bir insana hak etmediği, yetkin olmadığı bir gücü sunar isen; nereden geldiğini, kim olduğunu unutur, ne yapacağını bilmez. Böyleleri şova da düşkün oluverir ve zarar görenler en başta en yakınındakiler olur. Benim görüşüm bu
Bencede 👍
Evet var ama oyle böyle değil kişilik arayışına döndü
Açıklama şansınız olursa üzerine konuşabiliriz tabi isterseniz
Evet istek atayım
mesaj atamıyorum siz atın
Burdan mı yazayım özelden hakkım olmadığı için yazamıyorum
Xper seviyem yaklaşık bir kaç saat daha 2 olarak kalacak. Mesaj yarına kaldı
Buradan yazabilirsiniz tabiki eğer rahatsız olmayacaksaniz
Özelden yazabilirsin
Benimde bugün özelden yazma hakkım yok sanırım bir kaç saat içinde xper 3 seviyesi tanimlanmis olacak
mesaj atarsanız ozelden yazmak istiyorum
Tabiki fakat bir saat kadar sürebilir xper seviyemin mesaj yazabilecek seviyeye atanmasi
İsterseniz üzerine konuşabiliriz
Yol aramayı bırakalı çok oldu..
Umarım tekrar yaşamazsınız. Anlatmak isterseniz dinlerim
Anlatmak dağıtmaktır, hadi dağıttım diyelim kim toplayacak?
Böyle iyiyim teşekkür ediyorum 💫
:)
İzniniz olursa yolumuz bir şekilde kesişmiş ikimizde yolcuyuz ben heybemdekini dokeyim siz heybenizdekini dokuverin hoşumuza gideni alırız gitmeyen yine kendimize kalır.
usta bu saatte sormasaydın keşke
Gündüzleri pek vaktim olmuyor
Ne alaka yani saçmalık
Saygı duyuyorum ama şöyle düşünebilirsiniz. Bir yol var bizde yolcuyuz ve yolumuz bir şekilde şu an da burada kesişiyor. Ben heybemdekini koyarım siz heybenizdekini koyarsınız hoşumuza gideni alırız gitmeyen yine kendimize kalır.
dostum bi yazarım terazin kayar
Denemekten zarar gelmez
imandan ederim seni :) girmeyelim
İmanım o kadar zayıfsa zaten haketmiyorumdur, kuvvetliyse nefsime pehriz yaptırmış olurum.
Hangi tarikat bu?
Sadece insaniyet
Ha deyince de bir şey çıkmıyor maalesef.
Psikolojim bozuk
Anlatmak isterseniz dinlerim
Teşekkürler insanlara fazlaca değer veriyorum, en basit ilişkilere bile anlam yükleyip üzülüyorum ne yapmalıyım
Bir kaç cümlenize istinaden eksik veya yanlış eğilimlendirmek istemem. Hem etik değil hem kul hakkına girmek olur. Eğer açıklama şansınız olursa daha sağlıklı şekilde üzerine konuşabilmek, tabi isterseniz, ona göre diyalogumuza baslayabiliriz.
Yani bağımlı bir kişiliğim var bundan kurtulmak istiyorum
Din hakkında sorum var benimmm
Tabi buyrun
Dini sorun
Tabi buyrun
Dm den
niye ugrasıyon boş ver
Bakış açısı, bazen insanın kendine karşı da sorumlulukları olur.
Neden ki
Neden olmasın ki
Gerek yok Dr çare bulamıyor sen mi bulcan
Aslında yine siz size derman olacaksınız. Bir yol var, ikimizde yolcuyuz. Bir şekilde yollarımız kesişmiş ve ben heybemdekini ortaya koyuyorum siz heybenizdekini çıkarıyorsunuz. Hoşumuza gideni alırız gitmeyen yine bize kalır
Var ama sen bana yardım edebilir misin
Gerçekten varsa kısaca yaz fikir verebilirim
@Tutkal45 birinden sürekli ayrıldım hep geri dönüyorum gurursuz onursuz oldum onun benim hakkımda ne düşündüğünü merak ediyorum döner mi diye merak ediyorum en kötüsü aldatıldim sanırım
Bu kadar ayrılıp niye geri dönüyorsun
Sadece sevmekle açıklanamaz bu
@Tutkal45 nedendir sence
Değersizlik hissi olabilir mi kendini beğenmeme
@Tutkal45 evet olabilir 👌
Takıntı olsa hiç bırakmazdin
@Tutkal45 insanların neler yaşadığını neden ayrıldıklarını nasıl bir imkan ve durumda olduklarını biliyor musun ki sadece sevgiyle açıklanamaz diyip kendini beğenmeme değersizlik hissi falan diyebiliyorsun. Karşındaki psikolojik sorunları olan birileri olsa hiç kendini begenmemezlik yokken aşağılık hissine sırf senin telkinlerin ve tahminlerin yüzünden kapilabilir. Sana çalışıyorum diyen birine hiçbir şey bilmeden boyacısın o zaman demek gibi bir şey bu. Yapma , hem etik değil hem kul hakkıdır. Basit görebilirsin ama intihara kadar sürükler. Sen gidip gece rahat rahat uyursun. Konuştuğun kişi kafaya takar
Bir kaç cümlenize istinaden eksik ve yanlış çıkarımlara varıp sizi yanlış eğilimlendirmek istemem. Daha sağlıklı diyalog için eğer açıklama şansınız olursa tabi sizde isterseniz , görüşümü bu doğrultuda belirteyim.
Burasının uzman bir klinik olduğunu bilmiyordum ve benim dışındaki kişiler doktor sanirim
@Tutkal45 yanlışını pekiştiriyorsun. İzah ettim buna rağmen kibrine yenik düşünüyorsun. Bu dünyada her şey hakkında bir fikrin olmak zorunda değil, sende yanlış yapabilirsin, yanlış yaptığında da telafi etmiyorsan dahi konu üzerine daha fazla zararın olmasın.
Merak etme kibir bizim yanımızdan geçemez cok sıkıntılı bir durum sezersem doktor tavsiyesi veriririm hayat tecrübemiz var çok şükür
@Tutkal45 niyetim bir tartışma içine girmek değil, sadece farkındalık oluşturmak. Kalkıp hayat tecrübelerinizi sorgulamak haddim de değil. Fakat insanları tanımıyorken yaklaşımlarımızı minimum seviyede tutmak doğru olur , tabi benim fikrim.
Evet haklısın doğru
@thibeten waow kendini geliştirmiş birine benziyorsun bana yardımcı olmanı çok isterim ınstadan konuşsak olur mu bana insanı versen
Tryhesap76
@Tutkal45 yalnız size dememiş,
Bu arada sosyal medya kullanmıyorum, zaten prensip gereği de isim ve şahsiyetin belli olmasını pek doğru bulmuyorum. Benim için kişiler değil yaşanmışlıklar muhterem ve önemlidir. İsterseniz sahte hesaplar üzerinden anlatabilirsiniz.
Ve estağfirullah pek bir şey bildiğim yok. Üç beş iyi kötü kelam edebiliyoruz o kadar
Ama bana yardımcı olur musun ihtiyacım var belki bir faydan olur @thibeten
Zaten sahte hesaptan anlaticam sende sahte hesapla gel @thibeten
Kuveysii
Tryhesap76 bu hesap geçerli olan bu benim hesabı ele geçirmiş yalancının biri dikkat et
Ben şeyi anlamadım baskasina direkt fikir verme derken sen nasıl fikir vereceksinki psikologa sorup mu cevap vereceksin kendin fikrini söyleyeceksin sonucta
@Tutkal45 ben fikir vermiyorum durumu anlatıyorum karşıdaki kişi yetebildigince idrak ediyor. Farkındalık oluşturuyorum. Misal iki kişinin yolu kesişir heybelerinde ne varsa çıkarırlar hoşuna gideni isteyen alır hoşuna gitmeyen yine kişinin kendisine kalır. Ama ben heybemdekini şöyle güzel böyle güzel benim eşyalarım senin ihtiyaçlarını böyle giderir, seninki şöyledir demiyorum
Hangi üstad Hz buyuruyor sana acaba
Heybendekiler ya zehir li ise nerden bikiyorsun iyi gelecek
Bize veriyorsun ayarı ams kendin yazmışsın
@Tutkal45 zehirli ise önce ben zehirlenirim ki anlarsın zehirlenmiş olup olmadığımı. Ona göre uzak da durabilirsin. Estağfirullah ayar falan vermiyorum. Haddim de değil. Sadece durumu izah ediyorum
Neyse tartışmanın sonu gelmez
Kendi bildiklerini şöyle başkasına karisma
@Tutkal45 yalnız böyle telkinler size yakışmıyor. yanlış yaptığımı düşünüyorsanız sizde beni uyarırsınız yanlışımı idrak ettiğimde yapmayı bırakırım
Hayır yok
Sevindim
Var.
Tam olarak ne konuda
Sorun olarak ne olursa; hasbihal olarak ise az çok üzerine konusabilecegimiz, ikimizinde yetebilecegi istediğiniz her konu
var tabikide
Paylaşmak isterseniz üzerine konuşabiliriz
15 puan sonra mesaj atma hakkım olacak büyük ihtimal akşama doğru tanimlanmis olur
bidelininmanifestosu Instagram
@KuveysThibeten attım
Allah razı olsun 😂
Sabah saba
Derdin tasanın merakın gecesi gündüzü olmaz sonuçta
Var reis
Anlatmak isterseniz dinlerim
Anlaticam hocam 1 saat sonra dönerim şu an müsait değilim
Tabi, nasıl isterseniz
Belki başka zaman.
Nasıl isterseniz. Umarım sohbetimiz derdiniz kaynaklı olmaz. Allah dert vermesin.