Bence kesinlikle kötu gün dostu.. Çünkü iyi gününe herkes yaninda olur ama kötü günde yanında olan kişiler nadirdir, kötü günde yanındaysa, sana yanlışlarını gösteriyosa dostundur.. sizce?
Hep kötü gün dostu oldum iyi günde zaten herkes iyi baktım kötü gününde var olan beni kullananlar var sadece ozaman irtibat yapan var sildim hayatımdan
kötü gün dostu net. iyi gününde herkes yanında oluır fakat kötü günündede sana destek çıkacak bi arkadaşın varsa. ne kadar görğüştüğün önemli değil istersen 3-5 ay görüşme ama zor zamanında sana arka çıkasa o adamdır