Merhabalar,
Kimi insan mutluluğu paylaşır kimi insan hüznü. Bense dost değilim, ne iyi ne kötü 😏

Merhabalar,
Kimi insan mutluluğu paylaşır kimi insan hüznü. Bense dost değilim, ne iyi ne kötü 😏

İkisi de olabilirim. Ancak kötü gün olduğu zaman daha çok üstlerine düşüyorum. Acıları benim acım gibi hiçbir farkı yok benim açımdan. Kendi derdimi unutuyorum dostum acı çekiyorsa. İnsanlar genelde zor gününde ister dostu yanında. İyi gün paylaşımı daha sahte dostlar ile geçiriliyor
İyi gün dostuyum tabi ki ama bu zamanda dost bulmak gerçekten zor insan kimseye güvenemiyor maalesef. çünkü her insan kendi çıkarını düşünüyor bugünlerde. bu yüzden de kötü günlerde yanınızda insan bulmak çok zor oluyor. ama gerçekte dost hiç bir zaman vaz geçmez her zaman sizin yanınızda olur ne olursa olsun. zaten dost ve arkadaşlık karşılıklı güven ve saygıdan gelir. bunları yapabilecek kişi sizin gerçek dostunuz olur. ben bu zaman kadar her zaman kötü gün dostu oldum yani arkadaşlarım bir derdi olduğunda bana anlattı benimle paylaştı her zaman onları dinledim. ama tabi ki herekse güvenmemek ve herkesi dost sanmamak gerekiyor. çünkü bir gün gidiyorlar ve yalnız kalıyorsunuz. bu yüzden kalıcı arkadaşlık ve dostluk bulunduğu zaman insan kaybetmemeli bence.
Aslında senden iyi dost olur gibi duruyor 😀
Kendim hakkında fikrim de subjektif olur. Birilerine dost olmasak da olur bundan oluruz
https://www.youtube.com/embed/iCgti6ahrM0Benden iyi bir dost olabilir mi dersin? Işığa yaklaşıyor muyum? 😅 sen yaşanmışlıklarla tecrübeli biri gibisin. Bence objektif yorum da yaparsın kendine ama gerçekler subjektifliği doğurabilir diye grçiştiriyorsun.🙂
Bunun cevabını sen verdin aslında bak, son cümlendeki yorumun bunu gösteriyor, soru ve görüşlerden bile karşıdaki kişi hakkında doğru çıkarımlarda bulunabiliyorsun.
Şu acı söyleyen dostlardan olursun sen kesin ve o herkese lazım 😀
Yaklaşıyorsun, kendinde de ışık olduğundan sen yaklaştığını fark edemeyebilirsin ama 😇 hangi ışık bu diyebilirsin 😂
Beni çözmeye başlamılsın👀 o zaman söylüyorum hangi ışık😅
Işık saçan biriyimdir lgljkff
Züğürt tesellisi olmasın bu sonra😅
İmparatoriçeyim ben. Bu imparatorluğu kolay kurmadım, kolay yıktırmam😅 geldim gaza 😅😅
😅😅
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Sadece bir tanıdığım. Dost hele ki kötü gün dostu olduklarım cezamı kestiler derhal, hainlikleriyle.⭐😎😎
#tubasueda 🍀🍀
Cevap
10Cevap
İyi günde kötü günde, hastalıkta sağlıkta.. El ele, diz dize, göz göze.. Bir üste, çıkarsam dostluğun resmi imzasın atmış olurum heralde. Jsmö
Ya lgkglgkf sen yaparsın inanıyırum😅
youtube.com/shorts/Zd4SqDnlUu8?feature=share
Bi an aklıma bu video geldi 😂
Hahaha yaaa 😅😅 aynen öyle diyorum sana😅
İyi gün dostu köyü gün yok edicisi
Buna ne cevap vermemi istersin
Sence ne diyebilirim
Kötü gün dostu okmaktan iyi gün dostluğuna geçtim. Olabilir mi?
Benim öyle bir günüm yok.
Hayatımda biri varsa ayırt etmem her zaman yanında yamacında olurum.
Aramızda ne kadar mesafe olursa olsun.
Dostmuyum bilmem de beni insanlar mutsuzken dertliyken ararlar
Dost iki haldede yanında olan kişidir öyle olmayanla dost olunmaz
Kötü günde bir tekme de ben vururum, düşene. O derece dostum ben 🤪
İyi günde herkes yanında olur. Maksat kötü günde yanında olmak. Anlamak, yargılamamak
İkiside olurum arkadaşlarıma
Dostum iyi olduğuna göre, kötü olamam.
İkisi de olabiliyorum 🤓
İyi günde içten sevinebilen, kötü günde sonuna kadar destek olan bir dostum.
Her zaman yanında olan dost bence gerisi samimi gelmez
Hiçbiri. Kendim yeterliyim kendime.
iyi gün dostuyum. kötü günü ne yapayım?
Her ikiside
Kötü gün dostu
İkisi de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?