Güncellemeler
+1 yıl
Dost sorusuna da sadece erkeklerin gelmesi kadınlarin birbirine dost olarak faydası olmadığını gösterir 🤣
Güncellemeler
+1 yıl
Kızların biraz damarına dokununca harekete geçiyorlar. Beyler benden size free taktik
Biz kötüyüz aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ben iyi ve kötü gün dostuyum.. arkadaşımın zor gününde hep yanında olurum
Dostun iyi günü kötü günü olmamali, Birsinizdir ayrı gayrısı yoktur, olmamlidir.
Dostluğun anlamını bilmeyenlere dost olarak bakmamak lazım
İsteseniz de bakamazsiniz ki yürek izin vermez sizi rahatsız eder.
Yok çizgiler belli. Bildiği halde aşandan hiç bir şey olmaz
Çizgiler belli evet, dost dediklerinden aşan olmadı.
Dediklerimden*
Çok dost sildim dost görünümlü. Çoğu da sonradan AKP'li olanlar jdjdj
Gulumsettiniz, az ve öz dostum var
Dost dediğin az ve öz olur zaten Max 3 yeterli. Ben herkese dostum diye bitap ettiğim için herkes kendini dostum sanıyor 🤣
Çok dost sildim dediginiz için kullandım, dostunuz olmadığıniz hissetmiyorlar demek ki
Dostumu dost olmak için derim herkes benim dostum olabilir. Dost olduktan sonra dediğim gibi çizgilerimi aşan bir durumu varsa silkeler yollarım
Hayat sizin, umarım gercek dostlar kalır.
Sonra bana da diyin dimi dost sanıyor diye.
Az ve öz motto devam etsin.
Sen çizgilerin bir tanesini aşamamaya bak. Sonra bir şey demeden ensene sapalagi vurur engellerim🥳
İşte böyle insanları hayatıma dahil etmiyorum.
Öylesine almayınca da çıkartmak zorunda kalmıyorum
Sen bilirsin kral dost olmak zor iştir. Sen karakterli insan kal dost kal. Bozarsan kendini yanımda yerin yok zaten 🤣 ben değişmem kral. Dost olmak istiyorsan sen kendini bozma
Dost dediğim ölene kadar dost kalır çizgiyi asmazsa
Katılıyorum dost bulmak zor iş, değişmek dönüşmek kötü bir şey değil ama hayat sizin, karar sizin, dost sizin.. size çıkarılmayacak dostlar ile iyi günler diliyorum
İyi günler bayan işte kadınlarla bu yüzden dost olunmaz. Katı durumlarla başa cikamadiginiz için kadın erkek arkadaşlıkları Nadir çıkar. Haydi eyvallah
Ben iyi ve kötü günün dostu olduğumu düşünüyorum ama gennelikle kötü zamanlarda arayıp sorarlar akıl almak icin
Dostum olsa anlayabilirdim belki ama benimkiler hep iyi gün dostlarıymış :d
Yok kankim ya, güncellemeni okumadan direkt anasayfadan cevaplamıştım sorunu. Öyle denk gelmiş
Sabah akşam zamanın önemi yok
Dostlarımıza sormak lazım
Hiç kimsenin dostu değilim
Dostsuzum
Her günün
Iyi maalesef