iyi niyetlerimizi astık…
İyi gün dostu mu senin için değerli, kötü gün dostu mu değerli?
iyi niyetlerimizi astık…
İyi gün dostu mu senin için değerli, kötü gün dostu mu değerli?
İyi günümde dostum demediğim insanlar bile yanımda olur zaten dost ayağına.
Kötü gün dostu değerlidir benim için.
İkiside lazım be
Cevap
3Cevap
Kötü gün dostu tabi ki de. iyi gün dostları her yerde var zaten ama önemli olan kötü gün dostunu bulabilmek
Dost her zaman yanında olur. Sadece iyi günde oluyorsa tanıdıktır o
İyi gün dostu🤔 iyi şey başardığında bi eleştirenler var birde senin için gerçekten sevinenler😂
iyi günde herkes yanında olur. önemli olan kötü günde destek olması.
Kötü günümde yoksa iyi günümde de olmasın!
Kötü gün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar