İki türkün çocuklarına yabancı isim vermesi?

Zeynep türkiyede kiz cocuklarina en cok koyulan ilk isim ama arapça neden anna sonya elizabeth gibi ornegin yani aklima Şu an bunlar geldi yabanci isimleri cocugumuza koyamayalim türklüğün yabancı adla ne alakası var ben farklı koymak istiyorum devletin bununla alakasi ne türklük adla olmaz türkiyede yasayanlarin cogu zaten göcmen tam asıllı türk değil nedir bu isim koyamama mevzusu
Güncellemeler
+1 yıl
2003den beri yasal olarak kaldırılmış bir madde fakat dile getirince özenti deniyor hala ad koyarken sorun yaşandığını söyleyenleri gördüm o yüzden sormak istedim Türklüğün bu şekilde bozulacağını düşünmüyorum soy getirimi olan bir şey adla değil günümüzde kullanılan isimler arapça rus rum türk karma adlardır.
Güncellemeler
+1 yıl
Türkçe konuştuğumuz kelimelerle alakalıdır gerçekten türkçe bilseydiniz isimlerin kelime değil özel bir ad belirttiğini bilirdiniz onlara uymalik bir durum yok adlarimizin hepsi incilde tevratta kuranda geciyor müslüman ismi bildiklerinizin çoğu hristiyanliktada var müşteri hizmetlerinin ingilizce bildiğini de biliyor muydunuz veya almanca insanlar türkçe konuşmuyor sadece iyi akşamlar
İki türkün çocuklarına yabancı isim vermesi?
Cevapla