Türk olup çocuğuna Arapça/İngilizce isim koymak anormal değil mi?

Arapça ad koyanlara şunu demek istiyorum: Allah seni Türk olarak yaratmış, sana Türk dilini öğretmiş. Neden gidip yalnızca o dönemler ziyan olmak üzere olan Arapların doğru yola girmesi için Arapça indirdiğinden bu dili benimsiyorsun? Sonuç olarak dil değil diğer toplumların diline doğru çevrilmesi önemli... Yani dilden ziyade anlam önemli. Bu yüzden kendi diline önem vermek normal olan olmalıdır diye düşünüyorum...

Güncellemeler
+1 yıl
Karşı tarafın düşüncelerini anlayabilen ve tartışma kültürü olan kişiler yazsın lütfen. Çünkü bunu bi laf sokma olarak algılayan sığ insanlar var ne yazık ki. 😂
Türk olup çocuğuna Arapça/İngilizce isim koymak anormal değil mi?
Cevapla