Türkler neden çocuklarına arapça ve farsça isim veriyor neden öz Türkçe isim vermiyor! ?

Türkler neden çocuklarına arapça ve farsça isim veriyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Evet ben çocuğuma öz TÜRKÇE isim vereceğim.
Güncellemeler
+1 yıl
Yok islamiymişmiş Nerde geçiyor bilmemne ismi yasak diye?

Açık açık bizi araplaştırmaya çalışıyorlar kürtler bile kürtçe isim veriyor çocuklarına ( dilan helin berfin baran ) vs.. 3 yıl güneydoğuda yaşadım.

Neden biz zeynep apdurahman gibi isimleri verelim ki? Oğuz han gibi isimler varken?
Türkler neden çocuklarına arapça ve farsça isim veriyor neden öz Türkçe isim vermiyor! ?
Cevapla