Türk ırkı, kolay asimile olan bir ırktır. Her ne kadar Rus işgalin altındaki Türk ülkeleri, hızla Türkçülüğü benimsese de Türkiye' deki Türkçülük, sadece Türk gençlerince benimseniyor. Aileleri, dinci ağırlıklı olup Türkçe isimlere bile karşılar. Çünkü Türkçe isimlerinin, günah olduğunu düşünecek kadar ; cahiller. Şimdi gelelim, güzel isimlerimize
Erkeklerde : Mete, Oğuz, Tarkan, Cengiz ve Bilge. Kızlar için ise, öz Türkçe olarak şunlar var : Gizem, Gökçe, Tomris, Öykü, Selin ve Selen. Aslında çok daha fazla varda, ilk aklıma gelen bunlar.
Şimdi KENDİ ırkının milliyetçisi olan devletler, her daim hızlı kalkınır. Çünkü diğer ırkları geçmek gibi, rekabete girerler. Ümmet devletleri ise, ahırete yatırım yaparlar. Atatürk döneminde, milliyetçi bir devlet idik ve yedi yılda Avrupa 'yı yakaladık. Avrupa da milliyetçi bir yapıya sahip olduğundan güçlü. Zira Afrikalı sömürüp Kendi milletini zengin etmek için; her katliamı yaptı.
Bizim, kendi kaynaklarımız ; bize fazlasıyla yeter. Yeter Kİ Atatürkün yönettiği gibi ; LAİK Türk milliyetçiğiyle yönetilip, 15 milyon sığınmacıyı sınır dışı edip ve üst üste kalkınma reformlarıyla refah toplumu olabilelim. Atatürk başardıysa, biz de başarırız. Sahip olduğumuz kudret, "Damarlarımızda akan, asil kanda mevcuttur"
Erkeklerde : Mete, Oğuz, Tarkan, Cengiz ve Bilge. Kızlar için ise, öz Türkçe olarak şunlar var : Gizem, Gökçe, Tomris, Öykü, Selin ve Selen. Aslında çok daha fazla varda, ilk aklıma gelen bunlar.
Şimdi KENDİ ırkının milliyetçisi olan devletler, her daim hızlı kalkınır. Çünkü diğer ırkları geçmek gibi, rekabete girerler. Ümmet devletleri ise, ahırete yatırım yaparlar. Atatürk döneminde, milliyetçi bir devlet idik ve yedi yılda Avrupa 'yı yakaladık. Avrupa da milliyetçi bir yapıya sahip olduğundan güçlü. Zira Afrikalı sömürüp Kendi milletini zengin etmek için; her katliamı yaptı.
Bizim, kendi kaynaklarımız ; bize fazlasıyla yeter. Yeter Kİ Atatürkün yönettiği gibi ; LAİK Türk milliyetçiğiyle yönetilip, 15 milyon sığınmacıyı sınır dışı edip ve üst üste kalkınma reformlarıyla refah toplumu olabilelim. Atatürk başardıysa, biz de başarırız. Sahip olduğumuz kudret, "Damarlarımızda akan, asil kanda mevcuttur"
Öz Türkçe isimlerimiz çok güzel ve çocuğum olursa ; Türkçe isim vereceğim.
Türkçe isim, caiz değildir. Çocuğuma, Arapça isim vereceğim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer