Ailem maaşımı bana vermiyor dolayısıyla kıyafet dahi alamayıp getiremiyorum.. siz olsanız ne yapardınız?

Maaşımdan Bana kalan kısmı sadece bin tl ve bu duruma isyan da çıkarsam borçlar çeyiz deyip geçiştiriyorlar ve istersen de işten çık diyorlar ama para da kazanmak istiyorum ancak yapmak istediğim o kadar çok şey varki yetmiyor bana
Ailem maaşımı bana vermiyor dolayısıyla kıyafet dahi alamayıp getiremiyorum.. siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla