Ailemin maddi durumu iyi olmasına rağmen bakımsızım ve sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?

Kendimi çirkin hissediyorum boyum uzun değil kısayım maalesef 1.70 öz güvenim yok bu yüzden iş yerlerimiz var ticaretle uğraşıyoruz maddi durumumuz iyi olmasına rağmen çok pasif bir erkeğim 24 yaşındayım çok gençte değilim 17-18-19 yaşında değilim neden böyleyim eziklik hissinden nasıl kurtulabilirim?
Ailemin maddi durumu iyi olmasına rağmen bakımsızım ve sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla