Ailemle sürekli problemler yaşıyorum siz benim yerimde olsanız ne yapardınız?

Reşit olmama rağmen hala izin istiyorum dışarı çıkarken ona rağmen göndermiyolar bıktım artık yaşamaktan ne yapmaya çalıştıklarını anlamıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ailendir iyiliğini istiyorlar demeyin sürekli aynı ortamda kalmak insanı psikolojik olarak yıpratıyor, şunu da hatırlatmak isterim kişiyi özgürlük hakkından mahrum kılmak kimsenin hakkı değil bazılarınız tecavüz veya tacize uğrarsın diye korumaya çalışıyor yazmışsınız biz türk kadınları olarak dışarı çıkamayacak mıyız türkiye de kadın olmak bu mu
Ailemle sürekli problemler yaşıyorum siz benim yerimde olsanız ne yapardınız?
Cevapla